torek, 7. junij 2016

JAGODE

 Da slučajno ne bodo punce  iz Craft-alnice čisto pozabile name .
Jagode v celem kompletu...prave in umetne:
 


- kov. šablona "Najlepši par" - krogi....najprej sem izrezala osnovo kroga , ki sem ga zamaknila in prilepila  tako, da se je pokazala spodnja luknja, ki sem jo nato napolnila z drugim barvnim papirjem.
- kov. šablona "Najlepši par" - jagode...pobarvane z Van Gogh-ovimi  akvarelnimi barvami, ki so res zelo intenzivno in jih premalo uporabljam.
- kov.šablona "Najlepši par" - napis "zate".

Izzivi:
1. Craft-alnica #161. izziv - sadje
2. galerija junij -  "Najlepši par"

Lep preostanek torka vam želim.

20 komentarjev:

  1. Slastne so obojne in fajn si tole postavila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo, da so tudi tebi jagode trenutno najljubše sadje:)in v kombinaciji s pravimi - no sploh ne veš, katere so katere. Barve so take prave, intenzivne kot morajo bit:) Pozdravček v tvoje kraje, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, lepo da si našla čas za nas in upam, da se počutiš dobro :-)) Krasno voščilnico si naredila in ustvarila jagode kot čisto prave.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav sladko mamljive so tvoje jagode z voščilnice, še dobro, da jih imam doma, ha ha. Lepo bodi, lp. Z.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav slastne so videti tvoje jagode. Ta prave in tiste, ki pozirajo na voščilnici. Super ideja z zamaknjenim krogom.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, tole je pa res ena krasna voščilnica. In prav je, da dekleta iz CRAFT-alnice malce opozoriš nase, da še migaš.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si se poigravala z jagodami in krogi. Sveža, lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca tele barve so krasne - žive, tako žive :-) Ob vseh teh slastnih, mamljivih jagodah, ki se pojavljajo na voščilnicah v zadnjih dneh sem se odločila, da v petek kuham jagodno marmelado, ne gre drugače ;-) Hvala za pomoč pri odločitvi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi tvoje jagode so prečudovite. Ravno tako slastne in sočne zgledajo ,kot tiste zraven voščilnice.Hvala, da se igraš z nami na CRAFT-alnici. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  10. hude jagode in huda kitara v prejsnji objavi:))) ni kej obvladas:)))
    mafini pa mnjami:))). kako ti gre kvackarija???😍

    OdgovoriIzbriši
  11. U njami, kako slastne jagode. :-) Tako tiste prave, kot tudi papirnate. :-) Super si sestavila voščilnico. Jagode in cvetovi na voščilnici zgledajo kot pravi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Tu pa vse zgleda pravo, mislim tudi na voščilnici. Lepo voščilnico si sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Mojca, kakšna svetovna postavitev! Izjemno mi je všeč...

    OdgovoriIzbriši
  14. Mojca, krasno si skombinirala tole lepotičko, domiselno postavitev si ustvarila in jagode so prelepe. Hvala, ker deliš v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  15. Mojca, nate pa res ne bomo pozabili :). Vedno me/nas nasmeješ do solz. Tvoja voščilnica je fenomenalna. Zelo mi je všeč postavitev in izbira barv.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  16. Jagodeeeeeee-njami, njami tako za tiste na voscilnici, kot za taprave :-)

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...