četrtek, 5. april 2018

MORSKE REZERVACIJE

Spet je leto naokoli , počasi se bom začela pripravljat na poletno sezono....v bistvu se je moje delo začelo že takoj po novem letu, ko so nastajala tale vabila-sporočila.  Goste je potrebno opozorit na njihove termine rezervacij...letošnje so v 3D tehniki.

 
 Prva stran je narejena s pomočjo Spelbindersove 3D srajčke in pobarvana z distressi.



 
 Notranjost pa je ravno tako 3D (ležalnik in palma s pomočjo izreza "stojita" ob plaži)...in vse  drugo, kar paše zraven dopusta....japonke, ležalnik, morje, delfin (tale bo bolj malo verjeten, razen če se bo slučajno izgubil, ko bo plaval okoli Šibenika in ga bo zaneslo na Srimsko plažo)... palma in upam da pri vsakem gostu tudi  obilico sonca.



 
Veliko sončka vam želim.

17 komentarjev:

  1. Mojca, kako pa ti razvajaš svoje morske goste. Takšen pristop je en majhen kamenček v mozaiku njihovega nepozabnega dopusta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, kako se pa ti potrudiš za svoje goste. Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole so pa res krasni opomniki! Res super ideja in izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  4. hudo, to pa je razvajanje že vnaprej, perfektna in celostna storitev, nimaš kaj!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hudo... ti pa res znaš pocartati tvoje goste, še preden sploh pridejo na dopust :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Noro, res kako pozorno in unikatno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Se sploh ne čudim, da imaš čez poletje zapolnjene počitniške kapacitete. :-) Čudovite opomnike si razposlala. Vse štima, od barv do motivov. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo noro lepo boš opozorila goste na to, da ne pozabijo rezervirat dopusta. Pa saj najbrž so ga že, ker pri tebi zna biti vedno zabavno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Res si prekosila sama sebe s temi voščilnica. Super izgledajo.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow, tole pa je noro. Če bi jaz bila tvoj gost in tudi če ne bi imela letos namena it na dopust, bi me tole prepričalo. Svetovno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Že zato bi se splačalo prit k tebi na dopust. Jaz bi tudi imela eno rezervacijo ;)-

    OdgovoriIzbriši
  12. ooo kako lepe so te tvoje "morske rezervacije", čudovitih barv in krasnega dizajna :-)) O njeni notranjosti pa sploh ne bi izgubljala besed.

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj kolk hudo. Vsako leto se navdušujem nad njimi in se mi zdi, da vsako leto znova presenetiš. Kot, da še ni dovolj, da si ti gostiteljica na morju, potem dobijo še takšne pozornosti. Fouš sem jim! Imaš kak prost termin???

    OdgovoriIzbriši
  14. Uf, Mojca to pa je mikavno... Kakšno povabilo za goste. Krasna izvedba in čudovite 3d kreacije si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ooo, kako dobro! Zelo mi je všeč.
    Sem prepričana, da gostom tudi prija taka pozornost. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Kam pa je meni ušla tale tvoja čudovita objava. Upam da so tvoje očke o.k. Me sploh ne čudi da si pozorna tudi do svojih gostov. Nadvse mi je všeč kar si ustvarila zanje. Bravo.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...