petek, 31. avgust 2018

3D ZIBKA

Za našo tamiceno družinsko članico... Voščilnica v malo drugačni obliki. Je dovolj trdna, ker sem stranice 3x izrezala in zlepila skupaj. Kvačkana odeja in blazina ter bel til in po meri narejena mini kuvertica.




Lep vikend.
 

 

 

 

 

8 komentarjev:

  1. Mojca, kar raznežila sem se ob tej prav posebni "voščilnici" za vašo malo Lijo. Vrhunsko in čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jej kako je pa to lepo. Vedno znova neverjetne ideje in prav tako izvedbe. Super si!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja babi, kako si pa ti pridna! Zibka je zelo lepa, odejica pa tudi. Super ideje imaš. Še dalje pridno razvajaj svoje štiri vnučke! :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke nona!!! Čudovita zibka, polna ljubkih detajlov. Mojca HVALA za tvojo pozornost ob mojem rojstnem dnevu
    lep pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako je lušna tale voščilnica-zibka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca tole pa je svetovna voščilnica za tovjo vnukinjo :). Obvladaš!

    OdgovoriIzbriši
  7. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...