četrtek, 2. julij 2020

MOŠKA-MORSKA

Pri meni je zdaj resnično morski čas....še za pisalno mizo, ki bolj kot ne sameva.....samo kakšen pajkec se vsake toliko časa sprehodi po njej, pa še ta od samega dolgočasja kar pobegne....

Zakladi narave in pa moška voščilnica...v morju jih je nešteto, te školjke so "domače"...frišno nabrane prejšnji teden.......gazda pa tud mora bit.... zato je osrednji motiv...jasno...kapitan Sova!!!!!  Dodatki so CC morske šablonice....





 
Izzivi:
1. Vesela hiška - *8.izziv....zakladnica narave
2. Craft-alnica - *264. izziv - moška ali fantovska voščilnica
 
Pa lepe počitnice vam želim....če ne prej....se septembra "vidimo"!!!!!

10 komentarjev:

  1. Ooo, fantastična je. Kako krasni papirji izrezki in dodatki. Školjkice pa še kar dišijo po morju.
    Hvala, da si delček narave prinesla tudi v Veselo hiško.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, Mojca, kako zelo lepa moška voščilnica! Zelo mi je všeč, da si jo okrasila s školjkami. In to celo s svežimi! :-) Hvala, ker si z vonjem po morju odišavila Veselo hiško. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna voščilnica, tale oblika je tudi meni zelo ljuba.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako super luštna je tvoja škatlica ! Kapitan Sova naj mirno pluje po razburkanem morju polnem školjk in ribic. Hvala Mojca za obisk v Veseli hiški in poletnem vzdušju. Imej se lepo ! Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  5. u kako je tvoj kapitan ljubek. Hvala, ker sodeluješ v Vesli hiški

    OdgovoriIzbriši
  6. Oo, čudovita oblika in krasno okrašena, bi šla kar na morje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čist primerna za ta čas, te morje kar pokliče 🤩, super!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno škatlico presenečenja si naredila in jo zelo lepo okrasila z morskimi dodatki :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v moškem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojca hvala za tvoje morske zaklade - tako lepo si okrasila našo Veselo hiško, popolno!
    Glede morskih zakladov imaš prav, morje jih daje res obilo, meni so še najljubši tisti, ki gredo v želodček ;-) Kapitan sova pa ... me je nasmejal do ušes, hvala!
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...