četrtek, 8. april 2021

ZA MAJDIN RD...V VIJOLA BARVI

Da ne bo prej leto naokoli, jo moram objavit......tale je romala k Majdi za njen RD....igranje s stranicami v črno-vijola barvi.... prijazen napis in link v Craft-alnico .....punce...to sem jaz ...zgubljena v tem računalniškem vesolju....naredim ogromno, objavim skoraj nič...pozna katera recept...imam občutek, da nas je čedalje več v takem stanju....






Lep dan, teden, mesec vam želim!





11 komentarjev:

  1. Vau, kako je čudovita in posebna, ti pregibi so mi vedno všeč.
    Tiste, ki te poznamo, vemo, da si na turbo. Objavi pa le kaj, da bomo še ostale občudovale, pa tudi malo za lasten arhiv.
    Drugače pa tudi jaz, utapljam se v šoli na daljavo, pa imamo zgolj tri, ampak eden je v 1. Razredu in mu je treba res vse prebrati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, čudovita je in nekaj prav posebnega.
    Ah, tudi pri meni je enako. Toliko sem za računalnikom, da na blog včasih niti ne pomislim. Prav tako mi tudi ne znese komentiranje.😯

    OdgovoriIzbriši
  3. Če ne objaviš, pač ne vidimo in nas prikrajšaš za občudovanje in kot je rekla Tina-nimaš tovrstnega arhiva. Drugače pa sem jaz tudi ena tistih, ki več ustvari, kot objav. Pridejo obdobja, ko mi rata in pridejo obdobja, ko si rečem, važno da ustvarjam. Vse pa je v fotografskem arhivu, da enkrat lahko pride tudi v objavo. Jaz pravim, tako, kot čutiš in zmoreš. Vsekakor pa gre preveč časa za objave in če ga nimaš dovolj, se je bolje odločiti za ustvarjanje. Ti kar lepo ustvarjaj, enkrat boš že padla v obdobje, ko ne boš ustvarjala, boš pa takrat objavljala, da ne bo ostalo skrito očem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooo hvala ti Magda.....To je tolažba vredna zlata.....včasih mi je kar hudo, ker ne komentiram vseh vaših objav...včasih sem to zmogla na "easy"...zdaj pa....upam, da se vrnejo ti časi....enostavno ne gre.....pogledam vse, ... in če bi lahko napisala samo ...."lepo je in krasno"...podpišem takoj!!!!

      Izbriši
  4. Mojca, končno si jo dala na vpogled, da je ne občudujem le jaz. Čudovita, posebna, tako skrivnostna in energična je ... kot ti! Srčna hvala zanjo, kdorkoli se si vzame čas za mojo galerijo mu takoj pade v oči :-)
    Glede objav ... opravičil cel kup, takih, ki jih daš sam sebi ... a tale šola na daljavo nas "pripopa" pred računalnik in potem od njega kar malce bežiš ... tja v ustvarjalni svet. Sama objavljam ponavadi v paketih, tematsko, ker drugače ne gre :(
    A pomembno je, da uživamo v ustvarjanju in v tem, da z našim ustvarjanjem nekomu polepšamo dan, kot si ga ti meni.
    En velik objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa voščilnica z drugačnim odpiranjem. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnci, kjer sem gostja izziva. LP, Erika

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si se pigrala s prepogibi in barvami! Zelo lepo! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. Amazing post! Your post is very useful, and I think it very interesting while reading it.

    best real estate websites
    sell home online
    online house sales
    house for sale
    real estate in india
    rental property websites

    Great story….Keep on sharing… Thanks

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita sestavljena voščilnica. Pa barve, res krasno vse skupaj paše. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna voščilnica in lepo dodan napis :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  10. Mojca, vse vemo da si ves čas v pogonu in ustvarjaš na polno, tako da ti "ne zamerimo" ko ti ne uspe priti na obisk in pokazati vsega. Sicer pa so taki čudni časi, da smo vse verjetno v zaostanku tako z komentarji, ko tz objavami. Drugače pa ja, Majdo si fenomenlano pocartala :)!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...