četrtek, 30. september 2021

NOČ PRIJAZNIH ČAROVNIC

 V oktobru sem gostja FB skupine PAPIRČKARICE....tema je - *64. - nekaj strašljivega : duhci, čarovnice, buče, pajki..... pri meni bo to bolj prijazno strašenje....

Brez kvačkarije pri meni ne gre....našla sem to prijazno škratinjo Gnomico....Potem pa sploh ni bilo več težko... Da diši po papirčkanju pa še ta voščilnica- pentlja, ki je sestavljena iz ovalov....material je iz Darilnice Klavdija:

1. štampiljka   prijazna čarovnička...

2. papir ...

3. misty - misty ....

4. svilen črn papir ....

5. scotch lepilo

6.  plošča  Kapo iz pene






Lep oktober vam želim....

1 komentar:

  1. Draga naša Mojca - svetovno si se poigrala s kvačko in ja tale ideja s pentljo za voščilnico sploh nej švoh. Vsekakor pa prisrčnost obeh čarovnic zmaga :).

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...