četrtek, 17. marec 2022

POMLADNE ROŽICE

Želijo jih videti v *306. izzivu v  Craft-alnici .  Najprej pomislim na zvončke in trobentice, pa mačice, vijolice,.... (tako mimogrede...trobentic še nisem zasledila v obliki šablonic). Šablone okvir, mačice, zvončki, vaza in benerček so  iz trgovine Mavelu .


Marina ima v zadnjem času veliko  novosti...predvsem mini rožice....





V  Veseli hiški  pa sprejemajo okrogle (*28. izziv) ....moja je novoletna...vsake toliko časa moram dopolnit zalogo...



Hvala za vaš obisk...




9 komentarjev:

  1. Mojca kako lep šopek v vazi si nam pokazala na ogled, sploh mačice so me navdušile. Hvala da sodeluješ v Craft-alnici kjer sem gostja izziva.
    P.s trobentice so pri Tininem pomladnem venčku https://www.najlepsi-par.si/izdelek/rezalne-sablone-rayher-pomladni-vencek/?fbclid=IwAR3Ki8EnQMHfO9nNMUHww9u_mLPdlEXzs5q5BDsfTXYMne_IeiNmmo7qmIY

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zvonka...pa saj jih imam...samo jih še nisem niti odprla🙈🙈🙈...me je kar sram to napisat🙈🙈🙈🙈🙈....

      Izbriši
    2. Mojca, pomembno je da jih imaš, ha ha. Lp

      Izbriši
  2. Toliko krasnega cvetja, da se sploh ne morem odločiti katera mi je bolj všeč. Zelo si pridna.
    Lepo, da si se z okroglo lepotičko oglasila pri nas v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  3. u krasne voščilnice, toliko različnih in hvala, ker si nam polepšala z eno tudi blog Vesele hiške :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, krasen je tvoj pomladni šopek :-)) Čudovito voščilnico si naredila!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Pomlad je zavzela tvoj blog - pravljično lepo si ustvarjala in Veselo hiško naredila dišečo in žarečo.
    Hvala, ker se igraš z nami spet in spet, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita spomladanska voščilnica, Hvala ti za družbo v Craft-alnici Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasne voščilnice. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...