sobota, 3. september 2022

KUP LISTJA

 Končno bi se temu reklo...mislim, da je dovolj mojega "spanja" in da je že zadnji čas , da se vrnem  na ustvarjalno sceno....

Naj se začne z veseljem in ker ga največ premorejo v Veseli hiški , gre tale izdelek z listjem kar takoj na njihov 34. izziv...-listje.

Osnova je scrapbook papir, nato pa izrezi listja okoli okna in metulja, malo mix media tehnike z voski in belim  gessom okna z zidom. Spodnji del pa je kup listja (Najlepši par), ki ga prinesel veter....Oba metulja in listki so obdelani še z glossy accent.




Iz trgovine Papirnati kotiček sem uporabila:

vosek (zlat)

vosek (metal grafit)

scrapbook papir 

chipboards izrez

Šablona listje in štampiljka z voščilom  je iz trg. Najlepši par ...galerija september 2022.


6 komentarjev:

  1. Naša Mojca je nazaj :)! Lepo te je brati po dolgem času in občudovati tvoj "kup listja", ki se krasno igra v vetru an voščilnici ;).

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, da si ponovno zaplavala v ustvarjalne vode in te je prvi obisk pripeljal ravno k nam v Veselo hiško. Pravo krasotico si nam prinesla pokazat. Krasno sceno si ustvarila na voščilnici. Hvala za obisk in pridi še kaj. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo Mojca, kako imenitno si združila potiskan papir ter vse dodatke in še mix media dotik - krasno!
    Medtem, ko žival'ce že slutijo zimski počitek je pri tebi ravno obratno, kot pri meni potepinski medvedki v Avstraliji - tam že krepko diši po pomladi ;-)
    Hvala, ker si tak lepo okrasila našo Veselo hiško, kar žari s pomočjo tvojih listkov : )
    Se že veselim, kaj bo novega nastalo pri tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, kako krasno listje objema tvoje čudovito okno z vseh strani. Prečudovita voščilnica. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Mojca, bo treba tole listje kar pomest... Malo za šalo, kajne? Čudovito si ustvarjala ! In vesela sem, da si ponovno z nami v Veseli hiški. Objem, Veana DT

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...