sobota, 5. oktober 2024

USTVARJALNA AKADEMIJA 3.LETO

Darilnica Klavdija že tretje leto odpira "šolska vrata" ustvarjalkam. Nisem tako pridna kot lani, ker mi gre letos res vse narobe  (  zdravniki so letos moji največji prijatelji)...Upam samo, da bo  z novim letom fino fejst drugače in bom spet zašla na stare in utečene kolesnice.

1/4 - večplastna voščilnica


1/5 - večplastna stencil šablona


1/3 - božično novoletni tagec, ki sem ga zaradi pomanjkanja letošnjih novoletnih  spremenila v voščilnico



Izzivi (o presneto...kaj je že to????? Mi je kar nerodno pomislit, kdaj sem se nazadnje javila na kakšnega):

1. Najlepši par - galerija OKTOBER 224

2. Vesela hiška - *59. izziv - črka J kot jelenček Rudolf 

1 komentar:

  1. Prekrasni izdelki. Upam, da se čim hitreje znebiš obiskov zdravnika, ki niso namenjeni prijateljskemu druženju.

    OdgovoriIzbriši

USTVARJALNA AKADEMIJA 3.LETO

Darilnica Klavdija že tretje leto odpira "šolska vrata" ustvarjalkam. Nisem tako pridna kot lani, ker mi gre letos res vse narobe ...