sobota, 23. maj 2015

MELISIN SIRUP



Melisin grm je letos krasen in še dobro, da sem ga porezala, preden je začel padati dež. Nastal je sirup in to po temle preizkušenem receptu:

RECEPT: Meliso očistimo rjavih listov, jih operemo ter skupaj s steblom damo v večji lonec. V drugem zavremo 3 litre vode s 3 kg sladkorja. Raztopino polijemo po melisi, pokrijemo  in   pustimo stati  24 ur. Sama sem dodala še koncentrat breskve, 2  na kose narezani pomaranči in 2 limoni. 
Melise je bilo kar veliko (cca 6 pesti).


Po 24 urah sem jo precedila, dodala 10 dag citronske kisline  in napolnila steklenice. Za malo afnarije pa še tagec s  Tinino štampiljko kozarec in kovinsko šablono tagec. Mavrične barve vsakega tagca z distressi, malo rafije in to je to. 10 litrov sirupa z dveh mas.



Če bo še dolgo deževalo, bodo moji paradajzi in vse ostalo, kar imam na   vrtu  naredili potapljaški  tečaj. Pa lep vikend vam želim.

15 komentarjev:

  1. pa baš si bila vrijedna svaka čast, i hvala za receptić..lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridna punca, že skrbiš za ozimnico. Hvala za recept, ga bom preizkusila, saj je tudi pri nas melisa prav lepa in jo je veliko.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Pri nas se tudi dela melisin sirup, vendar ima mati malo drugačen recept. Vsekakor čudovita osvežitev za vroče poletne dni :).

    Upam, da se dež umiri. Sem videla na šihtu, da je bilo v vaših krajh pestro :(.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau super izgleda in prepricana sem da je tudi okus fantasticen.....bolj kot moja tortica hihi

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvuci jako fino, a imam i ja melisu mozda bih mogla i ja isprobati. :)
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimiv postopek. Jaz pa na liste in stebla nalijem vodo, pustim 24 ur, precedim, dodam sladkor in citronsko kislino ter zavrem in nalijem v kozarce. No, pa tageca ne dodam. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  7. uuuu tole je pa za probat:))) ideja super:)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Vedno nekaj novega ....tega sirupa ne poznam. Hvala za recept. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Oooo Mojca, kako si pa ti pridna:)) in še tak super recept nam priložiš. Za ta sok še nisem slišala (vidiš, tudi v teh letih se človek še kaj novega nauči), ga bom naredila. Ti kar ustvarjaj in nas osrečuj z recepti, ko boš pa reševala potopljene paradajze pa povej, ti pridemo pomagat:)) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pridna kot zmeraj. Zelo lepo si se poigrala z tageci. ;)
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  11. Pridna. Pa lepi tagci, samo malo veliki se mi zdijo v primeru domače zaloge :P

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale sok tudi pri nas pridno pijemo in sploh poleti je zelo osvežilen. Pa fajn si si okrasila steklenice.

    OdgovoriIzbriši
  13. Mojca, VELIKANSKI hvala za tvoj recept. Tole bom zagotovo zakuhala tudi sama...nimam pojma o teh rečeh, a po tako nazornem navodilu menda ne bom komplet zamučkala....

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...