ponedeljek, 18. maj 2015

ZA POLIZAT DOBRO


Motiv mi je bil tako všeč, da ga je bilo škoda pustit samo na papirju. Za dodatke zraven sem rdeče embosirala še štampiljko sladoled in vse štiri nato  izrezala. Tinin napis je pa  prav ustvarjen za to sladko skušnjavo, zato gre tudi v njeno galerijo.


- križni vbod -sladoled
- štampiljka Kars - sladoled
- rdeč embosing prah
- folija
- štampiljka "Najlepši par" - napis


(za vse križčkarice pa še mušter)

Izziv:

1. http://sentimentalsundays.blogspot.com/, #259 . funny and / or cute sentiments

Lep začetek tedna vam želim in hvala za obisk in komentar.

19 komentarjev:

  1. Že na vsezgodaj zjutraj nam delaš skomine, super si nam to postregla:)) Lepo in domiselno:)) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, to je pa res super motiv. Všeč mi je tvoje križčkanje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim, da tebe že čisto vleče v poletje in na morje :) Od tega sladoleda pa do morske voščilnice. Pa seveda da ne pozabim tudi modrih vrtnic in mini škatlice s prstanom. Ja, vse sem si ogledala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmmm obožujem poletje in sladoled :-). S tem križkanjem pa res razturaš.Zelo zanimive voščilnice izdeluješ.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelep križkan sladoled Mojca. Kar se pa embosiranbja tiče, te pa čisto razumem, ko enkrat začneš ne moreš nehat :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti nam pa res delaš lušte po poletju. .-)) Krasno križkanje in zelo lep motiv. Hvala za vzorček. Morda pa se ga kdaj lotim. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Preslatko. A sladoled obozavam.:)
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. V enem tednu, ko sem bila brez internetne povezave, si uspela nanizati krasne izdelke. Sladoledna mi je še posebej diši :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Ti kar delaj skomine ljudem s sladoledom - kaj pa kile? :P Križčkanje vkombinaciji s temi štampiljkami navihanih sladoledkov je svetovno -sedaj bi res pasal sladoled, pa ga nej pri roki...

    OdgovoriIzbriši
  10. Mega!!! Na ta način pa nisem še nikoli pogledala na to štampiljko :-)))) Super lepo `sladoledko` si naredila :-))))

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow, a cross stitched image on a card, that is amazing! Lots of work went into this lovely card! Thanks for playing along with us at Sentimental Sundays this week!

    AJ, DT - Sentimental Sundays

    OdgovoriIzbriši
  12. U si bila spet pridna s tem križkanjem. Hvala za vzorček, glede na moj vid dvomim, da bom kdaj se ga lotila :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo Mojca, tole je pa res za polizat dobro .-)
    Zelo lepo si nakrižkala sladoled in izbrala fantastične barve!
    Všečno :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. Super si spet skombinirala križkanje in voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  15. uuu tole je carsko :))) me spodbujas:))) k vezenju:)))

    OdgovoriIzbriši
  16. joj zdej se je pa še meni zaluštal sladoled! zanimiva tehnika! lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Ovo je fenomenalno! Fantastična ideja!

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...