nedelja, 23. april 2017

MEHURČKI ....DRUGIČ

....kar precej težav povzroča ta mehurčkast izziv v Craft-alnici. In prav je tako....malo bolj se razmišlja, pa še jamramo lahko, kar je tudi super.
Tule je moj drugi izdelek... Vila je embosirana s črnim, napis pa z vijola prahom.  Pobarvano pa je z novimi Spectrum barvicami in flomastri . Dragi kot žefran ampak so perfektni.



Izzivi:
1.  Craft-alnica* - 184. izziv - mehurčki na voščilnici
2. galerija april 2017 "Najlepši par" (stencil šablona mehurčki,bokeh tehnika)

Lep dan vam želim.

23 komentarjev:

  1. wow!
    predivna!
    boje i vila vrlo lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica v krasnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  3. Noro vsec tale tvoja vila. Mojca cesa vse ti ne premores v tvojem ustvarjalnem koticku :-P

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo domiselna voščilnica! Le kje kupuješ te pripomočke? Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  5. Spet si polna idej, meni pa nič pametnega ne pride na misel. Zelo lepo in domiselno voščilnico si izdelala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau, kako lepo in krasno ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je všeč! Opa, zdaj pa lahko pričakujemo več pobarvanih motivov pri tebi, če si investirala v markerje in barvice. Komaj čakam!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo lepa je, krasno si uporabila nove barvice. Všeč mi je silhueta vile.
    Hvala, da si tako pridna v mehurčkastem izzivu Craft-alnice. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau Mojca...kako perfektno ozadje. Prekrasna je in novi pripomočki v tvojih rokah...vredni vsakega centa :-)))!

    OdgovoriIzbriši
  10. U-la-la, tale pa je tako lepa. Krasno pobarvano in mehurčki, kot pravi. Pa tale vila, ...
    Lahko rečem še samo WOW!

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno si izdelala ozadje in naredila kot da vila piha mehurčke. Ta izziv je res pravi izziv.

    OdgovoriIzbriši
  12. Če ti taka vila prinese najlepše želje in se ti še uresničijo, to je res čudovito. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  13. Prave mehurčke si naredila. Zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  14. A si spet preganjala poštarje? :-))) Krasna nova pridobitev. Zelo lepo si senčila ozadje. Vila je čudovita. Sem si pa prav oddahnila, sedaj ko vem, da mehurčki niso bili samo zame težak izziv. :-))

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasne mehurčke si ustvarila na lepem ozadju. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Tile mehurčki so pa kot pravi, pa še metuljčica, z dobrimi željami, čisto meni na kožo pisano in prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  17. ojla ustvarjalka
    mojstrica in čudodelka hihih vse ti tako lepo uspeva da te ne dohajam.....zelo lepi izdelki uni zajcki pa carski:)))

    OdgovoriIzbriši
  18. Izredno lepa voščilnica. Krasno ozadje, barve, mehurki, ki jih pihne vila..všeč, zelo.

    OdgovoriIzbriši
  19. S tem mehurčkanjem me tako dražite - pa sem rekla, da se ga ne bom lotila:) - ampak... mogoče bom pa vseeno poskusila. Upam, da ne bom ob tem porabila vso zalogo papirja:). Sama nežnost in kar tebi ni uspelo "namehuriti" je dokončala vila:). Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  20. Res je čudovita tale tvoja vila, Mojca in kako krasne mehurčke si naredila. Zelo všečno :-))
    Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  21. Ijeee, draga Mojca, ploskam tem tvojim čudovitim mehurčkom, prelepi so na krasnem ozadju, vse paše v kontekst, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici in hvala za vse tvoje komentarje, ki me vedno znova nasmejejo, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  22. Kako krasna voščilnica.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  23. Zelo lepa. Prelivajoče barve in bokeh tehnika - popolna kombinacija.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...