torek, 11. april 2017

AKVAREL NA BELEŽKAH

Preblisk in ideja je pobrana pri Darji, ko nam je na srečanju razdelila svoje beležke. Glede na to, da imam teh listkov kar precej, vendar niso zlepljeni sem se najprej lotila tega. Za vse tiste, ki tega  mogoče ne veste, je čisto preprosto, kako lahko zlepiš cel pok listov, da se potem iz beležke lepo trgajo. Zgornjo stran sem polila z Rayherjevim lepilo, stisnila skupaj s ščipalkami in pustila par ur, da lepilo lepo stegne. To je vsa umetnost.



Beležke so velike 10 cm x 13 cm ...vse so dobile akvarelne barve na svojo prvo stran. Vsaka drugačna.....prva z embosing srajčko (pletena košara), nekaj sequenčkov in embosirana divja vrtnica od "Najlepšega para" .
 Embosing šablona + jagoda, krog z nestiji.....


Stencil šablona ...polovične čipke, kovinska šablona en velik "zate" ,  ki je izrezan iz moss gume....

 embosing šablona , spodnji del je narejen z voščenkami, zgornja plast pa je prevlečena z rumeno distress oxide blazinico...še velik gumb s štiriperesno deteljico in pikapolonico...vse za srečo!!!

Zadnja (samo danes seveda 😉😉😉)  ....cela greda mini vrtnic na katero sije sonce, ob strani pa  čipka trava in par piščancev...upam, da ne bodo čavsal teh popkov vrtnic 💚)....


 Izzivi:

1. Tina, Vladka  - *57. -akvarelno ozadje
2. "Najlepši par" - galerija april 2017

Lep dan in hvala vsem za obisk mojih objav.


18 komentarjev:

  1. O, tebi pa gre. Lušne beležke si naredila in hvala za nasvet kako dobit pok zlepljenih listov ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so! Je to lepilo podobno mekolu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Podobno lepilo je, samo ta se izredno hitro suši, pri mekolu bi čakala celo noč. Jaz ga uporabljam tudi pri quilling tehniki, ker tam pa res rabiš lepilo, ki se izredno hitro suši in pa rata prozorno.Kupiš pa ga lahko tudi v Interšparu.

      Izbriši
    2. Aha, kul, hvala :). Dobro, da imam do trgovine daleč, tako da bom poskusila najprej z mekolom:)

      Izbriši
  3. No sedaj pa zadosti, dans popoldne se zares lotim akvarela!! Ker to je pa čist preveč, tvoji so krasni in to še na beležkah.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne beležke - za toliko različnih okusov:-)
    Deževen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, krasno in super narejeno. Pa tako pisano si okrasila prve strani. Zelo uporabno.
    Jaz uporabljam kar Mekol, šop listov pa dam ponavadi še med dve trši lepenki in potem skupaj stisnem s tistimi ful močnimi "ščipalkami", ki jih imajo naši dragi v delavnici (ne vem, kako se jim reče :)).

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si se znašla, da si takole zlepila liste in dobila beležko :-)) Zelo všečno si jih okrasila in naredila lepa akvarelna ozadja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Neeeee, home made beležke!!!!! Mojca, to pa si me čisto presrečnila :-))) zdaj. Hvala ti in pohvale za tvoje krasotice.

    OdgovoriIzbriši
  8. Z lepili imam večne težave, zato res hvala za nasvet. Čudovito oblekco so dobile tvoje beležke in ena je lepša od druge. Bom še tudi jaz naredila kakšno po tvoji super ideji.

    OdgovoriIzbriši
  9. WAW toel pa je zanimiva ideja in še boljša izvedba. Akvarel ti leži, ni kaj :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super beležke so. Krasno si jih okrasila in hvala, da deliš z nami idejo, kako jih zlepiti. Tega res nisem vedela, je pa zelo uporabno. Hvala in lp.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pri tebi ne gre, da bi nastal en izdelek, kajne? :) Imaš prav, tako si prihraniš čas, pa še nekaj krasnih darilc imaš tako na zalogi. Odlično si tole naredila in hvala za prikaz lepljenja.

    OdgovoriIzbriši
  12. Všeč ideja z veliko lepila :)
    Lepo si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  13. Uff, tole bom pa jaz tudi poskusila. Običajno delam z Bind-it-all beležke ampak za vajo moje pisave, bi mi pa tudi kaj takšnega prav prišlo, da mi ne letijo papirji vsepovsod ;-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo uporabna darilca.....hvala za postopek in navdih :-)

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...