četrtek, 22. februar 2018

CRAFT-ALNICA 2.

Se jim moram mal nazaj prikupit, da me ne bodo pozabile... !!!!!

 
 Štampiljka Altenew, ki sem jo najprej embosirala, drugi odtis  pa izrezala rožice in 2 listka in jo naknadno prilepila...

 
Premer tega pletenega "štumfa" je 2,30cm...štetja je bilo kar precej.


Izzivi:
1. Craft-alnica -*205 - materinski dan

Lep dan vam želim.

14 komentarjev:

  1. Čudovita si Mojca, kako si produktivna in iznajdljiva, da ustvarjaš lep nakit in pripadajočo voščilo. Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  2. Super komplet, všeč so mi dvojni cvetovi na voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Voščilnic aj efnatastična in super ideja za 3D izlged. Tale "štumf" mi ni pa nič jasen, pa saj se ve, da jaz pa pletenje ne gre vkup :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep izdelek. Ti pa čestitam za vse preštete perlice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca tole je pa debela mavrična mojstrovina. Kako je s štetjem in izdelavo se mi sanja ne, vem pa in sanja pa se mi da je dela ogromno... Čestitke za vse te mojstrovine in seveda tudi za lepo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je embosirano ozadje in nato še lepljenje posameznih delov preko tega. Nežna in elegantna voščilnica. Uh, koliko perlic ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojči, vidim da si me vzela resno 😉. Prav je tako, ker bi bilo škoda, da nas v Craft-alnici prikrajšaš za lepote izpod tvojih rok.
    Tale tvoj štumf je krasen, če se ne motim se tele štumfe kvačka...., voščilnica pa tudi zelo lepa, svaža in pomladna.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno pridejo izrezani deli na štampiljki, lep 3D efekt. Mamo boš pa letos bogato obdarila ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ogrlica je super lepa mavrična mojstrovina. Lepa pa je tudi pripadajoča voščilnica. Krasen efekt si dobila z izrezanimi cvetovi. :-) Mama bo sama izbirala med obema dariloma? :-)))

    OdgovoriIzbriši
  10. O tem štumfu nimam pojma, je pa super za pogledat, le ne vem, kako si ga bo spravila na nogo:))). Bo pa voščilnica pogrela srce, če bodo že noge mrzle:)). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. sSuper spomladanske barve, Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo luštno voščilnico z napisom si naredila :-)) Tudi ogrlica je čudovito pisana.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...