torek, 27. februar 2018

PERLA NEŽNO OZADJE

Tole ozadje je pa res tako nežno, da se sploh pošteno ne vidi....pod in nad črno čipko sem uporabila akvarelne pastelne perlaste barve, ki jih želijo videti na februarskem izzivu 52CCT :




Nova božična zvezda od Cheery Lynn Designs  ....

 
Rojstnodnevna s pastelnim ozadje, izrezanim srčkom ter šablona marjetica in napis "Najlepši par" , zato voščilnico linkam v njihovo februarsko galerijo .



 
 
Lep dan vam želim.

25 komentarjev:

  1. Pastelno ozadje je lepo v ozadju, da se lahko spredaj bohoti bogata božična zvezda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, pa ne mi reč, da imaš še eno novo božično zvezdo:) - ampak je pa lepa, od kadar koli je:).Je pa tako bogata, da resnično ne rabi kakšnega močnega ozadja. Je pa lepa in srčna tudi druga<3. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Your poinsettia is really beautiful. I love the colours and inking and that 3d way to attach the sentiment. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, čudovita zvezda. Super 3D efekt. Rojstnodnevni kompletek, voščilnica in medaljona pa prečudovita. Stoj in glej. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res fantastična zvezda. Ta z srčkom mi je pa malo bolj všeč ker je tako lepo pisana in vesela.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, mislim, da imaš kakšnega vohuna, ki išče nove šablone in štampiljke božičnih zvezd :)
    Krasen cvet in čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pastelno ozadje s srčkom je svetovno, zelo mi je všeč.
    Tudi božična zvezda je zelo lepa. krasna mešanica barv je na vseh izdelkih.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uf kakšna lepotica je tvoja zvezda, nakit itak veš da sem totalno navdušena. Pridna si res...

    OdgovoriIzbriši
  9. Très jolie carte Mojca, un design très moderne et chic, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  10. Mojca pri tebi mi je tako zelo všeč, ker vedno uskladiš voščilnico z darilom. Tudi tokratni komplet nakita in voščilnice je krasen. O božičnih zvezdah nebi, ampak če verjameš ali ne se tudi jaz spogledujem z eno novo.......Groza...ampak si ne moreva pomagat. Se mi zdi, da za vsako fejst punco kakšna rožca raste.....

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa je tale božična zvezda, kot tudi te marjetice razporejene ob srcu.

    OdgovoriIzbriši
  12. Všeč mi je tvoja objava v pastelnih barvah. :-) Sami krasni izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  13. Še ena prelepa božična zvezda v tvoji zbirki. Obe voščilnici si lepo sestavila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasno ozadje si ustvarila in lepo dodala božično zvezdo na dodaten okvir :-)) Čudovita voščilnica je nastala.
    Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  15. Vse troje krasno. Prva ima prekrasen cvet božične zvezde, druga pa marjetice in ujemajoč obesek. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  16. Sploh ne vem kaj naj najprej komentiram. Božična zvezda je noro všečna, pogruntavščina z narezanim srčkom in marjeticami pa mavrično ozadje pa so TOP. Obesek pa je zopet razred zase :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Prekrasno, zelo mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  18. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši
  19. Prvo božično zvezdo v loncu naj bi prodali leta 1850 v ZDA. Sicer pa gre za trajni grm z zimzelenimi listi koničaste ali suličaste oblike, ki so največkrat rdeči, lahko pa so tudi rumeni, oranžni, beli ali rožnati. https://www.multitapped.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. Prvo božično zvezdo v loncu naj bi prodali leta 1850 v ZDA. Sicer pa gre za trajni grm z zimzelenimi listi koničaste ali suličaste oblike, ki so največkrat rdeči, lahko pa so tudi rumeni, oranžni, beli ali rožnati. https://www.getsetgk.com/

    OdgovoriIzbriši
  21. Prvo božično zvezdo v loncu naj bi prodali leta 1850 v ZDA. Sicer pa gre za trajni grm z zimzelenimi listi koničaste ali suličaste oblike, ki so največkrat rdeči, lahko pa so tudi rumeni, oranžni, beli ali rožnati.
    https://www.youtube.com/channel/UCwSbwiIb3L1P5NNjUEeydg

    OdgovoriIzbriši
  22. Thanks for sharing this information this is very help full to me you are best in this iam also write similar to this post to see click on
    www.salesforcekeeda.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Thanks for sharing this information this is very help full to me you are best in this iam also write similar to this post to see click on
    www.salesforcekeeda.com

    https://www.salesforcekeeda.com/

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...