sobota, 3. februar 2018

MAKE A WISH!!!

Na tak lep dan še nekaj pastela v zelenem in umazano roza.


Rožice so iz foamirane pene ...niso še tako dodelane kot so Gogine  in Andrejine (hvala Andreja za tvoj filmček....od ogleda dalje sem z likalnikom zelo na TI!!!)....Od teh dveh punc in njunih rožic me loči približno deset  svetlobnih let...imam pa v planu eno kratko "delavnico" sama s seboj...samo foamirana pena, likalnik in jaz....pa da vidimo, kdo bo zmagovalec 😁😁😁.



A niso dobri ti tulipani , pa krogi ....?????  Tole leti direkt na link galerija februar 2018.

 
V današnjem kompletu za spremembo pa zapestnica.

 
Lep vikend!!!

12 komentarjev:

  1. Ooooo Mojca draga, koliko lepega sem zamudila pri tebi - saj na FB sem si pridno ogledovala, le na blog mi ni uspelo priti - povem v prihodnjih dneh, kaj se ponovno dogaja in krade čas namenjen obiskovanju meni ljubih blogov ;-)
    Zvoji kompletki - nakit, škatlice, čestitke so tako zelo ... saj ne najdem besed, morda bo tale prava: navdihujoči in dih jemajoči. Kje punca ti spiš, da te ne ukradejo?!!!!
    In hvala za namig - sem si nekaj zaželela, povem, če se bo uresničilo!
    Zasneženi, hipijevski pozdravček k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, ponovno krasen kompletek. Ampak ne morem pa mimo tulipančkov. Krasni so.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh, pa kdaj ti to vse uspeš narediti... neverjetna si! Krasen nakit in voščilnice.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma čudovito sploh ne vem več kaj na ti še napišem...ful ful ful si pridna.
    Vidim, da so novi tulipačnki že zasijali v vsej svoji lepoti :)
    Lp,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, same lepote nam kažeš. Ampak tista s tulipani je pa top, najlepšaaaaa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, enkratna kompleta. Vse se prepleta in ujema ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Po mojem boš premagala tako likalnik, kot peno in rožice. :-) Veselo likanje ti želim! Pa uživaj! Spet dva krasna kompletka. Tulipani zmagajo! :-) Danes prispejo tudi k meni.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca, ni kaj, vsakič s čim presenetiš. Fine komplete delaš.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoj likalnik bo itak pregorel:) od vse te ustvarjalne vneme - mislim, da jo ni, ki bi te prekosila v ustvarjalnem zagonu. Sicer pa delaj sedaj, poleti boš tako nekaj mes. počivala, razen učnih ur, ki jih boš imela - o čem že, upam, da pišeš:))). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Mojca, svetovni so mi tvoji kompleti...in umazano roza tulipani so me navdušili že na FB-ju (ja, še vem za tvoje 'veliko' navodilo :-))))

    OdgovoriIzbriši
  11. Huh.. tla eobjava mi je pa ušla. Če rečem svetovno, sem vse povedala ne?! Tinine novosti pri tebi lepo sgledajo in tale zapsetnica je super pogruntavščina. Drugače pa pri rožicah ne vidim pomanjklivosti - meni so všeč :)

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...