ponedeljek, 19. februar 2018

GREM NA LUNO IN NAZAJ

Preizkušala sem ozadja...s 3-mi različnimi  tehnikami. Največje ozadje je narejeno z alkoholnimi inki, krog pod luno je z Rangerjevimi spraji ,  mali krogci pa z distres oksidi.


 
Lep dan!!!!!

8 komentarjev:

  1. Kako luškana voščilnica. Super ozadja, ta bebica pa me spominja na našega Tima, ki tudi najraje spi na trebuščku in kolenih, ritko pa v zrak kot osa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa sem mislila da ma samo moj amala tak način spanja in sedaj vidim da tale možiček na luni nina ravno tako :) :) :). Svetovno ozadje - res si mojstrica alkoholnih inkov. Svetovna voščilnica tako "by the mimu :)"

    OdgovoriIzbriši
  3. O Mojca ti si se šele lotila packanja. Sm mislila da je samo mene nekaj obsedlo.😄 Ustvarila si prečudovito ozadje, še posebno všeč mi je lunino. Vse ostalo na voščilnici pa je tudi več kot lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fino si se lotila raznih tehnik.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ozadje si napacala. Vidim da si prav uživala z združevanjem različnih tehnik. Tudi motiv je zelo lep, luna pa ima krasen vzorček. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. A ni luštno to packanje, si potem vedno presenečen nad končnim izgledom. Prav prikupen motiv si izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  7. You made great progress.This is really pretty and good idea on site !

    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...