torek, 20. februar 2018

NAPAD NA PAPIR

Prijetno je gledati to naletavanje snega in človek bi pomislil, da bi me zamikali fascikli z zimskimi motivi....ravno nasprotno...malo sonca bo prinesla današnja objava in tulipani, ki se kar sami ponujajo.

Verižica je bila že videna, narejena je s pomočjo servietne tehnike in 3x lakirana.


Ozadje je narejeno s pomočjo embosirane štampiljke, nato pa dobesedno maltretiranje papirja  različnimi Rangerjevimi spreji, distresi, vodo, ...efekt....meni fantastičen.


Uporabila sem izdelke iz trgovine "Najlepši par"  (kovinska šablona nazobčan okvir in tulipani), zato gre izdelek v galerijo  februar 2018.
Pa lep dan vam želim.

8 komentarjev:

  1. Pazi, da te ne dobi društvo za zaščito papirja. :-)) Krasno zgleda tvoj napad na papir. Čudovit šopek tulipanov. Tudi verižica je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Noro dobre,pomladno tople barve in tulipani letos kljubujejo tudi mrazu in snegu. Sem se pa zamislila ob Sonjini pripombi glede komisije, maltretiranja ipd., res ti jo bomo nakopali na glavo😂😂. Dokler pa ne pride pa izkoristi😁😁-🤗🤗

    OdgovoriIzbriši
  3. Lahko imaš več takih napadov. Krasno si ustvarjala. Še posebej mi je všeč voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sončen komplet v toplih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsepovsod po blogih že cvetijo tulipani. Krasni rumeni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si nam prinesla nekaj sonca s svojima izdelkoma.

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je tvoja rumena izbira. Krasno ozadje se prav poda tulipanom. Lepo si skombinirala tudi verižico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca tvoje maltretiranje papirja je svetovno in res pade v uč :-) . Voščilnica je čudovita in v kompletu z ogrlico top darilo, ki kliče po poletju.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...