nedelja, 21. december 2014

ZAMORČEK IN SMEHLJAVČKI

Za prvo  preprosto pecivo umažemo samo dve posodici + pekač, ki je lahko v obliki šarklja, srninega hrbta (če imate velik model), sama pa najraje uporabljam pekače za potico.

ZAMORČEK V SRAJČKI:
Gre pa takole:

- 14 dag masla (penasto umešaj),
- 4 rumenjake,
- 14 dag sladkorne moke + 1 vanilij sladkor,
- 7 dag benko,
-3 žlice mleka.

Mešaj , dokler ne dobiš lepe mase, nato pa dodaj še:

- 7 dag narezanih orehov (orehe ne melji ampak nareži),
- 2 žlici v rum namočenih rozin ali pa brusnic,
- 10 dag moke + 1/2 pecilnega praška.

Na koncu pa z leseno žlico  umešaj še sneg iz 4 beljakov.

Pečeš na 180 stopinjah - 40-45 minut (odvisno v kakšen pekač daš). Probaj, ...če se prime na zobotrebec krema, potem še ni pečeno...to pa vse že itak veste.

Ko je pecivo ohlajeno, ga prelij s čokoladno glazuro (čokolada + maslo + malo vode ali žlička olja). Ker sem imela še belo čokolado, sem se malo poafnala še z njo in jo počrtkala po črni čokoladi.

Pecivo je izredno sočno (čeprav po sestavinah sodeč ni), zato ga lahko spečemo 1 dan pred uporabo.
Kako bo teknilo našim fantom na zaključku letošnjega turnirja v pink-ponku...bomo pa jutri videli.



 SMEHLJAVČKI ... so pa zato ker sem v trgovini kupila tako simpatične modelčke, drugače pa so to LINŠKI  PIŠKOTI. Recept pa najdete tukaj.

Del sem namazala z nutelo, del pa z marmelado...dobri pa so oboji.




Pa lep začetek tedna vam želim. čao

7 komentarjev:

  1. WAW za smejavčke, čokoladna bomba pa je itaq vedno priročna za vikend potrebo po "cukru" :). Sedaj sem pa lačna, zaradi tebe :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo kako si mi naredila lušte, oboje bi zdajle probala z veseljem. Smehljavčki so pa res simpatični, še nisem videla takih modelčkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Njami mami. :-)) Zamorček zgleda fantastično. Super modelček za piškote si nabavila. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. oooooooooooo, njami za dobro jutro. bi pasalo pri kavici.
    hvala , da deliš take dobrote z nami,
    čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem prepričana, da je energija nazaj, saj nas tule razvajaš s temi dobrotami in tudi izdelki iz prejšnjih objav. Jaz pa ti kličem še en velik HVALA za poslano krasno voščilnico in lepe želje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Same dobrote ... dobro izgleda :-))

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...