torek, 10. julij 2018

POROČNA

Ko se sosedov poba odloči, da je konec samskega stanu......


 
Ker je napis "čestitke" od "Najlepšega para gre na ogled v galerijo  julij 2018.
 
Lepo se imejte....

9 komentarjev:

  1. ... mu zlata soseda naredi enkratno voščilnico. No, za oba mladoporočenca. Bogata, elegantna in lepo sestavljena.
    Glede na to, da si kratka, domnevam, da uživaš nekje na dopustu. Naj bo tako še naprej :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je bleščeča ... Naj bo tudi njuna skupna pot takšna - bleščeča in ljubeča.
    Veš, kot Helena, te imam tudi jaz na sumu, da uživaš v modrini, namakaš nogice v slani mokroti in uživaš v odklopu :-) Uživaj še naprej in jutri malo naokoli poglej - ti bom mahala iz bližine ;-) Če imaš pa pikico časa, "pofočkaj" se za moj bonbonček, kdo ve ... morda ga dobiš ravno ti ;-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo Mojca, ti pa si soseda in pol. Tudi moj sosed se je poročil prejšnjo soboto, ampak tako na potiho, da sosedje sploh nismo vedeli. Brez pompa in rompa, zato pa tudi ni dobil nobene čestitke.
    Lepa je in tako zelo elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zlata soseda. :-) Voščilnica je čudovita, elegantna in bleščeča. Naj bo takšna tudi njuna skupna pot.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna elegantna voščilnica. Zelo mi je všeč...
    Hvala za prekrasno darilo in voščilnico za rojstni dan. Bravo! Zmagala sem in odprla šele 30.6. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si jima zaželela srečo...čudovito prefinjena je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca, ti si res superaktivna na vseh področjih. Občudujem tvojo ustvarjalno energijo. Krasna je!
    LP

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca ti si pa svetovna soseda! Čudovita voščilnica in prav nič me ne moti če se blešči, ker ti je to uspelo omiliti e eleganco voščilnice - res TOP :)!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito bleščeča in prav posebna je tale voščilnica ! Soseda kot se šika, naj bo tudi njun zakon....

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...