torek, 19. junij 2018

VIŠNJEVA MARMELADA

Lani je  bil posel na hitro narejen, ker je višnja pomrznila, letos pa...grozljivo veliko jih je. Zato je tudi padla ideja, da naredim še nekaj za moje goste na morju....
Recept pa sem vzela kar iz vrečke "Želin"....:

- 1250 g sadja
- 500 g sladkorja
- 1 x želin



Tagec je iz trgovine "Najlepši par", zato gre v njihovo galerijo JUNIJ 2018. Lepe počitnice vam želim....pa naj bo to na kopnem ali pa na morju.

12 komentarjev:

  1. ti si čisto huda, enkrat se bo treba priti k tebi razvajati na morje, čeprav imaš ob takem gostoljubju verjetno rezervirano za 10 let vnaprej!
    krasno olepšane marmelade, dobre pa itak, ne dvomim. jaz sem jih prejšnji teden kuhala - borovničevo, malinino, jagodno, češnjevo .... uživaj počitnice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta recept že leta uporabljam pri vseh mojih marmeladah, zato lahko iz prve roke povem, da je tvoja višnjeva marmelada fantastična. :-) Tvoji gostje so pravi srečkoti. Lepo jih razvajaš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sladka, sladka darilca za tvoje goste. Razvajaš jih vidim, da na polno. Bi bila tudi sama z veseljem tvoja gostja. :) Se vidi, da tudi sama odštevam dneve do počitniških dni. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, Mojca, kakšni srečneži letujejo pri tebi :). Krasna si okrasila kozarčke. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Letos je višenj in češenj res v izobilju. Škoda, če se ne bi uporabile za tako slastno marmelado. Lepo razvajaš svoje morske goste.

    OdgovoriIzbriši
  6. Letos je vsega sadja na pretek, višenj pa sploh. Tudi pri nas. Odlično jih boš uporabila in še nadvse razveselila svoje goste.

    OdgovoriIzbriši
  7. Samo res, jaz komaj sproti pobiram vse kar raste od sadja. Ribezov sok sem že naredila po tvojem receptu, (samo en liter ga še imamo), ne vem če ne bom obrala sosedovo višnjo....Super si okrasila kozarčke, razvajanja tvojih gostov pa sem že vajena. Pridna, več kot pridna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca pa ti si pravi cuker, saj ni čudno da imaš rezervirano par let vnaprej :). Verjamem da je dobra, ker že izgled alepo. Jaz sem končala z jagono marmelado, sedaj pa ribezova in malinovec :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lepo si tvojo marmeladico pospremila v svet ... Že razmišljam, kako naj okrasim svojo marelično marmelado, medtem, ko na balkonu občudujem vedno bolj sončne marelice ... Resnično imenitno je ustvarjanje v kuhinji v povezavi s papirčkanjem, kajne?!
    Naj izpod tvojih marljivih ročic nastane še cel kup takšnih in drugačnih dobrot, Majdica

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lepo si se potrudila za svoje goste. Pri nas pa gre sadje kar sveže, ne vem če bo kaj marmelade. Pri nas je pozeba zadnjih dveh let naredila škodo tudi na drevesih, ne le uničila letine. Tako da nekaj dreves se je kar posušilo, nekaj jih zgleda zelo klavrno... Jagode so bile, ampak ko sem jih očistila, so kar naenkrat izginile v želodčke... le nekaj sem jih dala v skrinjo za tortice...

    OdgovoriIzbriši
  11. No, to pa je razvajanje gostov 100/h. Lepe počitnice!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...