nedelja, 13. januar 2019

PONČO št. 3

iz melirane volne ...tortica ...porabila sem 1 in pol zavitka.

 
Vzorec je pa tale:
 
/4x kvadratek, potem pa po tem  postopku ./

Lepo nedeljo želim in hvala za vaš obisk.
 

14 komentarjev:

  1. Super izgleda. Jaz delam prvega ampak mi gre (očitno) precej počasneje kot tebi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, pončo je čudovit! Zanima me pa eno: a tebi uspe vse to, kar ustvariš, tudi obleči? :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit je in hvala za vzorec. Povej mi samo prosim, s kakšno velikostjo kvačke pa si delala?

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca pa ti si carica. Na okli hodiš v lasntih kreacijah in to fenomenalnih :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, kaj naj rečem? Saj veš - mojstrica si na vseh področjih!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Skoraj bo že nova nedelja, jaz pa šele danes najdem čas za potep po blogih. Še sreča za FB, kjer lahko na instant stisnemo kakšen všeček in tako sporočimo, da se imamo v mislih, da občudujemo vso to ustvarjalnost in srčnost, kajne?! A tako na slow se lahko lažje opiše svoje občudovanje - znova in zopet me navdušuješ s svojo neverjetno energijo in večplastnostjo draga Mojca. Če bi bila ti, Mojca, čebula, bi bila velika kot Guliver!
    Objem k tebi in ... ne jokaj zaradi snega, izkoristi ga za ustvarjanje na toplem. Komaj čakam, da vidim, s čim nam boš ponovno postregla :-)
    Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. wow...nice i like it

    https://www.24binodon.net

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...