sobota, 29. december 2018

PONČO št.2

Ko kvačka zalaufa, jo je težko ustavit...pončo št. 2....še lažji, kot je bil tale .

 
 
/sešiješ vse skupaj, obkvačkaš, narediš ovratnik (v mojem primeru je pleten) in voila.../


 
Lep zadnji vikend vam želim.

9 komentarjev:

  1. Lohk je teb reč voila:))), vse ti je enostavno kot pasulj:)). Je pa res lepo in vidim da ti gre resnično na 1,2,3:)). Uživaj in lep pozdravček Andreja
    p.s.: saj ne morš verjet, kljub temu da sem v "bolniški" brskam po računalniku:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si itak en multipraktik in tebi je vse simpl. Ampak oba ponča sta krasna, ne bi ju delala, kljub navodilom, bi ju pa z veseljem nosila. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem vedela!!! Dopoldne ni bilo konec za Mojco!!! Še sreča za tole objavo - še en čudovit ponči si ustvarila.
    Lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Res znaš vrteti kvačko. Zopet si anredila enfantastičen izdelek. Pismu boš spet šmeksi ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooooo, tole si pa mene ... Tole rabim nujno 😍. Grem kar prejico izbrat... Do pomladi bo fertik (upam).

    OdgovoriIzbriši
  6. Je tvoja kvačka na kerozin? Madonca, si hitra! :-) Pončo pa je sanjsko lep. Pridna.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...