torek, 19. marec 2019

POMLADNA ČOKOLADNICA

V živi pomladnih barvah.... za izziv na Craft-alnici ...*231. izziv na temo "pomlad"...Pikapolonice, marjetice, okvirček okoli gumba je od  "Najlepšega para" , zato gre ta izdelek v njihovo galerijo -marec 2019.



 
Hobotnice še vedno nastajajo, tale je večja in je nastala  za posebno osebo....ona že ve zakaj!!!! Hvala ti!!!!
 
 
lp

17 komentarjev:

  1. O, kako lepo pomladna čokoladnica.
    In prava profi si že za hobotnice. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastično si zavila čokolado, hobotnice so pa itaq pravi HIT sezone :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Ob pomladni čokoladnici se mi cedijo sline:)), ob simpatični hobotnici pa se mi topi srce:)))- seveda je ta tako velika, ker je za prenošene:))).
    Lep pozdrav, hvala in objem hobotnice, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca,že nekaj časa se nisem oglasila, danes pa sem si ogledala vse za nazaj kar si ustvarjala in sem brez besed. Ga ni presežnika s katerim bi označila tvoje delo...hobotnice so vrhunec vsega kar narediš. Naj otročkom prinesejo veliko zdravih in lepih trenutkov.
    Tudi kuverta v pomladanskih barvah je zelo lepa.
    Skratka Mojca, moj poklon.

    OdgovoriIzbriši
  5. AA prenošena hobotnica - zakon moj Matevž je bil prenošen he he se je revček po porodu cel "olupil" :-) Krasna, sveža je tudi čokoladnica, seveda :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, spet razturaš. :-) Čokolado si zavila v krasne pomladne barve in vse skupaj lepo okrasila. XXL hobotnica pa je razred zase. :-) Krasna! Super si. <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita čokoladnica - pikapolonice so kot žive, kar vidim jih kako se zabavajo na tvojih marjetkah. pričarala si pravo pomlad. Hobotnica pa - ponovno tako ljubka.
    Prijeten vikend ti želim, Majda - marčevska gostja v Craft-alnici

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno zavita čokolada, Pomlad kar kipi iz nje. Hobotnica pa itak No.1.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo pomladna barvna kombinacija! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lep pomladni izdelek si naredila :-)) Všeč mi je tvoja čokoladnica in res lepo pomladno si jo okrasila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    Tvoje hobotnice so pa itak čudovite!

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow nice post. I love it. If you want to make wordpress website. But you don't know how to make it. Then you can visit this website for get tips & tricks or wordpress theme https://wpmethods.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna pomladna čokoladnica in seveda super ljubka hobotnica :-)!

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita čokladnica in "joj <3 " hobotnica. Lepa in za res plemenit namen. Pridna si.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...