torek, 4. junij 2019

ZA 19,26 in 29 LETNIKA

Aprilski in 2 majska otroka v naši hiši....Za našega  19 letnika....Oblika voščilnice mi je padla v oči na FB-ju....saj poznate tisto....enkrat vidiš in ne pozabiš....hitro in enostavno narejena ...meni osebno pa nekaj posebnega....



 
Da pa mi bo ostala ta oblika voščilnice še v spominu....za  29 letnico...
 

 
in 26 letnika...tokrat brez not in inštrumentov....



 
Mal mi je hudo, ker se še vedno ne morem javljat na izzive ("ne jamram, iščem rešitev!!!")....se opravičujem, politike ne maram ampak ta stavek mi pa prav paše v moj kontekst. Registracija je uspela, zašteka pa se mi, ko mi odpre strani z mojimi objavami, med njimi so samo stare izpred dveh let, novejših, da bi jih poklikala, pa ni......saj pravijo, da zmagajo najbolj vztrajni.....sem ena izmed njih....samo čas potrebujem....
Hvala za obiske.......
 
 Lep dan vam želim.

7 komentarjev:

  1. Res je nekaj posebnega ta oblika... si jo je vredno zapomniti.
    Vse najboljše tvojim slavljencem. Ko je praznoval naš Tim, sem se spomnila tudi na tvojega :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiva oblika in vse tri so enkratne.
    Vaš slavljenec pa tokrat že lahko nazdravi s čim močnejšim :)
    Hm, ne vem, kako to, da se ne moreš prijavljati za izzive :( Saj enkrat bo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta oblika je pa res v stilu zapomni si me -super si naredila vse tri voščilnice za tvoje slavljence in ena je lepša od druge. Veš, da mi ni jasno zakaj ti tako nagaja tole prijavljanje na izzive :( - upam, da ti kmalu uspe!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res super zanimiva oblika voščilnic. Je že v memoriji. :-) Krasno si jih okrasila. Vse najboljše tvojim slavljencem! Želim ti, da čim prej rešiš težave z "žabo". Poskusi prijaviti fotko iz računalnika, ne iz posta.

    OdgovoriIzbriši
  5. To si pa moram zapomniti. Krasen tris. Čestitke.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...