nedelja, 9. junij 2019

SIGURNO NIČ NE REDI !!!!

 

Najnovejša "igračka" v moji kuhinji...kupila pa sem ga tule: http://www.elementa-e.si/trgovina/pekac-za-vaflje-v-obliki-skodelice-home ...  Košarice sem polnila z zmiksanimi domačimi jagodami in maskarpone kremo z smetano.





                                                                      /ni švoh!!!!/
 
Še recept:

TESTO ZA KOŠARICE (aparat za vaflje)...iz te mase pride 80 košaric!!!!

-      50 dag moke + 1,5 vrečke pecilnega

-      3 jajca

-      ½ l mleka

-      12 dag margarine

-      15 dag sladkorja + 1x vanilij

 3 jajca z narezano margarino, sladkorjem, vanilij sladkorjem in 3 žlicami moke s pomočjo mikserja dobro premešamo. Nato postopoma dodajamo mleko, moko in pecilni….mešamo, dokler ne dobimo gladke mase.

8 komentarjev:

  1. Tole zgleda božansko. Kolikšne pa so te košarice? Me že ima da bi nabavila ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Premer košarice je 6 cm...ravno prav za 1 x pa še mal ugriznit....Res mi ni žal, da sem ga kupila...nič ni potrebno namazat...košarica kar sama zdrsne, ko je pečena. Škoda je samo to, ker ni 10 teh košaric....pečene so pa v manj kot minuti...

      Izbriši
  2. Iii in njami. Zgleda slastno. Pa hvala za link. Že vem, komu bom kupila za darilo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo tole zgleda pa izvrstno, če vzameš kornete gre več kreme notri??? Sam vprašam??
    Hvala za recept ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, a res moraš. Če prinesem domov še en aparat, me bodo ven vrgli z vsem ostalim. Razmišljam v smer kot Helena, kupim za darilo in si vmes sposodim.:) Recept za kremo je zelo mamljiv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, tole se mi pa sedaj tako sveti. V mislih že imam polno slastnih krem, s katerimi bi napolnila te vaflje. Mmm, mogoče si pa to zaželim za skorajšnji rojstni dan... mogoče mi uspe najti donatorja ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super and thanks sharing this message
    https://www.tracedeals.in/whatsapp-group-links

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...