sobota, 1. avgust 2020

DOBRODELNI MEDVEDJE

šibajo v Domžale v Darilnico Klavdija ....če vas zanima zakaj,  si preberite tukaj .....glavni "krivec" pa Helena ....



 

 


 
Lep dan vam želim....
 

7 komentarjev:

  1. Mojca fantastične medote si naredila za dober namen :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštkani so vsi po vrsti, še lepši pa je namen.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, krasne voščilnice za dober namen si izdelala. Hvala za linke. Jaz sem prezrla novico na FB. Čisto meni podobno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, bila si kratka in jedrnata:))) - pri vsej stvari pa temeljita in tvoja medvedja druščina je odlična. Sem prepričana, da bomo Klavdijo konkretno zasule z medvedjo druščino:))) - lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti medvedki vsi po vrsti!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Boste želeli začeti s projektom, vendar banka noče, da vam posojilo? Na voljo smo vam osebni kredit od 2.000 do 10.000.000 evrov. Pokličite nas.

    E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp:  +33752366330

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...