torek, 9. februar 2021

VSEGA PO MALEM!!!!!

 Po naročilu za 50-letnika...hobi motorist in ribič....Za motiv sem raje vzela ribiča...v teh časih bo bolj potreboval duševni mir med ribicami in žabami.....


Zdajle pa k  izzivom; da me punce ne pozabijo!!!

1. Craft-alnica - *278. izziv - tic, tac, toe......zlata, črna in vrvica....voščilnica amerikanka, potem pa sem šivala  tanke zlate nitke iz kota v kot, še zlato-črna 3D vrtnica (Altenew) in
 
2. šablone  Najlepši par (galerija februar 2021)


3. Vesela hiška - *15.izziv - rumeno kot sonce......ozadje je kar štampiljka Najlepši par , za glavni motiv pa 3 vrtnice na 3D lepilnem traku (Altenew štampiljka in šablona)


Je že čas za dopoldansko malčko.....



Malo za probo, če še znam!!!! So rekli, da ja!!!! Delala po temle receptu: KROFI 

Lep dan želim....vsak dan je boljši!!!!

14 komentarjev:

  1. Krasno si ustvarjala, poleg vsega pa še krofki. Ti si res ena super Mojca. Hvala, da si se nampridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca je en velik multipraktik. Lepe voščilnice, črna je zelo elegantna in dodelana, potem pa še krofi. Super! Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  3. ni vsega po malem, ampak je vsega veliko. Tudi tvoji krofi silijo iz krožnika. Voščilnice pa tudi vse zelo zelo bogate, kar pomeni, da si kar pošteno zavihala rokave. Pridna si in uspešna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, krasno si ustvarjala. Voščilnice ena lepša od druge, ampak a veš, da danes že ves večer sanjam o enem slastnem krofu... Pol pa jih vidim tu pri tebi, bi si kar postregla :)
    Hvala, da si se nam pridružila v izzivu Vesele hiške.

    OdgovoriIzbriši
  5. Saj ni kaj reči. Obvladaš vse, česar se lotiš. :-) Krofi so verjetno tudi tako slastni, kot so lepi. Voščilnica pa ena lepša od druge. Hvala, ker si z rumeno voščilnico s krasnim ozadjem in prelepim cvetom, pokazala v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  6. Veliko lepega si nam pokazala, no najbolj me zanimajo krofi! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, zdaj si upaš, ko ne morem k tebi, drugače bi se ti že narisala na vrata, pa sem s krofi 🤣🤣🤣
    Šalo na stran, pa k resnim temam. Tudi voščilnice še obvladaš, ne samo krofov. Vse tri, vsaka po svoje, zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kje naj zdaj začnem....v tej pestri objavi. Najprej sem opazila čudovito rumeno voščilnico. Ko sem jaz delala te rože, sem jih kar nekaj "zafušala", tebi pa so čudovito uspele. Tudi sožalnica je krasna, kadar pa je treba izdelati kaj za koga pa se mi zdi, da je to tebi vedno izziv in ti vedno dobro uspe. Hvala za recept krofov, tvoji zgledajo fantastično, pa tudi prepričana sem da so slastni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je tvoja voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ❤️
    p.s. Krofi so prav pridišali k meni .-))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Tega vsega po malem je bilo prav lepo pogledati. Čudovito kreativno-kulinarično izražanje. Lep pustno-velntinov vikend. Tamara

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala za vsega po malem :-) Sem si napasla oči in sporočam: tebe, je nemogoče pozabiti ... pa pogled na tvoje krofe tudi ;-)))
    Hvala za sonček, ti ga vračam nazaj, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Aaa krofi, letos se mi zdi, da sem jih pojedla premalo :-) Krasno si ustvarjala in super, da si eno "rumenko" pokazala tudi v Vesli hiški

    OdgovoriIzbriši
  13. Mojca vse prekrasno! Tvoja delovna vnema je re hvale vredna. Rumena voščilnica z vrtnicami in krasnim ozadjem je itak čudovita, krofi pa slastni. Hvala za obisk v Veseli hiški in lepo ustvarjanje še naprej. Veana R.

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...