torek, 9. marec 2021

KVAČKANA PUNČKA + ŠOPEK ROJSTNODNEVNIH

 Tale mi je pa dala za dihat...44 cm velika (vsa skuštrana meri kakšen cm gor)....




Zaloga rojstnodnevnih voščilnic se tudi polni....tudi mene je letos oblika voščilnic amerikank čist okupirala....benerčki z enim in istim voščilom pa itak...."Najlepši par" -galerija marec 2021....











Lep dan vam želim!!!!


10 komentarjev:

  1. Joj, kako luštna je kvačkana punčka. Vse pohvale tudi za tako bogato zbirko cvetočih voščilnic. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca je dala spet v najvišjo prestavo...Bravo. Punčka je res nekaj posebnega, zbirka voščilnic pa prav tako.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, kaka krasotička je to. Všeč so mi njeni kravžlasti lasje. Čudovite pa tudi vse voščilnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite, zvončki so me očarali. Mogoče tudi mene prime tvoj virus "na zalogo" :-) je tudi upadla zaloga v škatli :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj Mojca pa saj sploh ne pridem do besede ko takole skrolam gor in dol ob poplavi vseh teh WAW voščilnic...Ti ni videti, da imaš babi servis :P.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoja pupa je krasna...in voščilnice tudi. Za eno pa lahko rečem, da je v živo še posebno lepa in sem zelo, zelo vesela, da je moja. Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  7. Koliko, čudovitih voščilnic na kupu. Vse so edinstvene na svoj način. Punčka pa razred zase. Kapo dol.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca, kakšen čudežni napoj imaš ti, da takole ustvarjalno eksplodiraš. Pa ne samo v številu, tudi po kvaliteti in ljubkosti svojih izdelkov udari. Krasen je bil tale sprehod po tvoji objavi. Čestitke za to ustvarjalnost.

    OdgovoriIzbriši
  9. Amazing post! Your post is very useful, and I think it very interesting while reading it.

    best real estate websites
    sell home online
    online house sales
    house for sale
    real estate in india
    rental property websites

    Great story….Keep on sharing… Thanks

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...