četrtek, 18. marec 2021

NINIKA št. 2 - ŽIRAFA


Pravi vzorček, kvačka, 100% bombaž, pralno polnilo na 60 stopinj, šablonce  in štampiljke od "Najlepšega para" (znamka-okvir, žirafa in voščilo), scrapbook papir in šablona zelenje je iz Darilnice Klavdija ....če imaš tako kombinacija vsega,  mora priti ven eno cartkano darilce za otroka.... Sem hvaležna mojim rokam, da lahko naredijo cel komplet!!!








                                                                /velikost: 33 cm/

Darilce linkam v galerijo marec 2021 Najlepši par.....

Lep dan vam želim.....

                                                                    

4 komentarji:

  1. Ooooo Mojca, kako sem se raznežila. Pravljično ljubek je tale kompletek. In moj poklon za ves tvoj trud in ljubezen, ki si jo vložila vanj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, kakšen komplet. Fantastično! Še jaz bi ga imela ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je res cart 100 na uro! Tvoje roke so zlate in res obvladaš tako darilce, ki bo pocartalo dojenčka, in seveda voščilnica, ki bo pocartala novopečena starša 🥰.

    OdgovoriIzbriši
  4. Amazing post! Your post is very useful, and I think it very interesting while reading it.

    best real estate websites
    sell home online
    online house sales
    house for sale
    real estate in india
    rental property websites

    Great story….Keep on sharing… Thanks

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...