torek, 4. oktober 2022

JESEN Z NAJLEPŠIM PAROM

Jesen tudi v mojem kotičku....Okrogla voščilnica s sončnicami , okrasnim papirjem in voščilom je  (Najlepši par ) , pšenica ( Mavelu )... Barvala sem z distresi.


Izzivi:

1. Vesela hiška - *35. izziv na temo JESEN

2. galerija Najlepši par oktober 2022 

3. Bastel-traum - *117 Herbst/Fall

4. Little Red Wagon  - *673 Birthday

6 komentarjev:

  1. Such a lovely card! Those die cuts are so pretty. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite, bogate sončnice, hvala, ker sodeluješ tudi v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, Mojca, kako čudovite sončnice. Tako lepo si jih osenčila in sestavila v prekrasen jesenski aranžma. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, čudovito si okrasila našo Veselo hiško. Vse mi je všeč, od motiva, oblike voščilnice, tvoje barvanje!!!
    Hvala za obisk in sončno energijo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, wau. Res prekrasna jesenska voščilnica. Zelo lepo si pobarvala cvete in pšenico in vse skupaj sestavila v prekrasen aranžma. Lepo, da si z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...