ponedeljek, 31. oktober 2022

MŠPU...1. naloga

 Narejeno takoj...objavljeno pa......očitno bo treba zaposlit kakšno tajnico, ki bo delala objave, sama bom samo ustvarjala....to bi pa šlo. 

1. naloga "MŠPU" - izdelava štampiljke za leseno ozadje

2. Craft-alnica -novoletna z roza napisom


Letos itak zamujam vsepovprek, vendar mi je le uspelo naredit  5 novoletnih za Evropa Donna...


Hvala za vaš obisk.













5 komentarjev:

  1. Hvala, ker z zelo lepo rožnato voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, tudi jaz bo potrebovala eno tajnico, ki bi bila še hišna pomočnica, čistilka in še kaj :))) Ampak vem da ti s svojo energijo obvladaš vse. Krasen kupček izdelkov in lepo uporabljena domača štampiljka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, če jih najdeš več, pošlji še meni eno :-)))). Voščilnice so pa res čudovite!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite praznične voščilnice si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica, hvala, da si se nam pridružila pri rožnatem ustvarjanju. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...