nedelja, 6. november 2022

MOŠKA IN RISANJE

 Ta moška voščilnica je nastala s pomočjo stencil šablone, embosing praha in  teksturne crackle paste...3. naloga v Ustvarjalni akademiji v Darilnici Klavdija....



Craft-alnica - *323. izziv - moška voščilnica


4. naloga - prostoročno risanje z akrilnimi barvami....moja nočna mora!!!!....risat ne znam, naloga je narejena in prisežem, da mi niso pomagale moje vnukinje!!!!


galerija november Najlepši par

Hvala za vaš obisk!!!

6 komentarjev:

  1. Ve punce v akademiji ste prave čarovnice, kaj vse pričarate! Vrhunska voščilnica! Hvala, ker s svojo voščilnico sodeluješ v CRAFT-alnici, kjer sem tokrat gostja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa moška voščilnica ! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepi moški voščilnici. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite voščilnica :-)) Lepo si barvala!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...