torek, 8. november 2022

PRAZNIČNA SCENA

 Letos se pa pošteno trudim, da bi dohajala vse naloge in izzive...ali je tega preveč, ali pa....starejša državljanka in podobne besedne sopomenke....

3. naloga  v MŠPU - praznična scena.....tule sem združila dve nalogi. Prva je pri Tini, druga pa v moji drugi šoli v Ustvarjalni akademiji - pop up voščilnica "knjiga".

Iz naftalina sem potegnila še dve šabloni (stencil sneg) in belo omelo (te pa  ne najdem v trgovini ).....





MŠPU - 3.naloga
Bastel-traum - *118. - christmas tree
galerija november 2022 Najlepši par

Imejte lep dan!!!!

5 komentarjev:

  1. Veš kaj, starejša občanka, kr nč ne jamraj, ker si absolutno med najbolj aktivnimi ustvarjalkami. Vključuješ se v različne izzive, s svojimi prstki poskrbiš, da dojenčke in še "starejše občane":) ne zebe... prav na vseh področjih si TOP. Pošiljam ti en velik pozdravček od še starejše občanke:)))
    Aha, da ne pozabim -hudo nobl imaš opremljeno dnevno sobo, darila pa tudi že čakajo:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja, ti lahko upočasniš za 50% pa boš še vedno 10x bolj aktivna kot jaz :)))) In pri takšni voščilnici, ki zahteva kar nekaj dela, je povsem jasno, da gre bolj počasi. Rezultat je pa nadvse super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si super turbo, mi ostali smo očitni lenivci v primerjavo s tabo. Paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  4. A prav res si se poimenovala starejša občanka :))) Daj no, ti imaš energije 100x več kot marsikatera mladenka :) Prav občudujem te, kako z rokava stresaš izdelke in pridno izdeluješ vse domače naloge. Bravo, odlično ti gre od rok!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšna dovršenost...Mojca, kapo dol...res takoj podpišem za tvojo energijo. Kje je obrazec?

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...