torek, 2. januar 2024

ArtMBR (15) in VESELA HIŠKA (1)

 Novo leto je tu....naj bo ustvarjalno malo bolj kot lani (naša je imela samo 51 objav in od tega skoraj polovico samo v decembru...čez leto sem se pa očitno bolj čohala kot delala!!!) 

V galerijo k Magdi gre tale, ki je nastala že včeraj v jutranjih urah (novo leto je bilo zelo penzionistično, zato sem si jutranje ustvarjanje lahko privoščila)....kot zelena evkaliptus barva z božično zvezdo in nočnim gozdnim 3D pogledom...

Vesela hiška pa ima zanimiv januarski izziv...črka Z!!!Zato gre tale voščilnica Z kot zelena tudi v njihovo galerijo...

Izzivi:

1. ArtMBR

2. Vesela hiška - *50.izziv - črka Z



4 komentarji:

  1. U kako je lepa, te barve so res nekaj posebnega in meni zelo všečnega :-9 Hvala, ker sodeluješ tudi v Vesli hiški. Zelen pozdrav v 2024.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, pozdravljena v novem letu še na blogu!
    Kako čudovita zimska pravljica je nastala na tvoji voščilnici. Krasnen vpogled v novo leto in navdih si našla pri Magdi ter v Veseli hiški. Sama sem črko Z zdajle brala kot zaobljuba za več objav v novem ustvarjalnem letu, pa se ti pridružujem v pobožnih željah. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zdaj razumem tvoj namig Valeriji - res vaju je vodil podoben navdih.
    Hvala za tvoj odgovor na naš izziv, navdušena nad tvojo različico!
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, Mojca, pa sva bili res nekje na podobni valovni dolžini. Krasno uporabljene šablone in super zimska in zelena voščilnica.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...