sobota, 30. december 2023

BLEŠČICE (3) in ArtMBR (14)

 Bleščice res niso moje prijateljice ampak če se mora, se mora....še zadnja, ki je najbolj blink blink v zlati barvi....Prastara šablona Memory box, pod njo pa lepljiva folija in po njej posute bleščice....okvir je narejen z zlato z bleščicami posuto  3D penco....


Izzivi: Craft-alnica - *350.izziv - bleščice

Za Magdino galerijo pa dodajam še tole božično zvezdo v rjavi barvi....lahko bi bila tudi praznična, pa ni ....narejena je bila za hčerin rojstni dan...sredinski del je izbočen, na tagcu pa je bilo voščilo...



Izziv:
1. ArtMBR
2. Najlepši par - galerija december 2023 (božična zvezda z dodatki, tagec, napis)

Zdaj pa samo še obljuba, da se po novem letu spet vidimo...Hvala lepa za vse vaše oglede in komentarje...srečno in vse dobro vam želim....

5 komentarjev:

  1. Mojca, tale voščilnica je samo dokaz tvoje iznajdljivosti in uspešne uporabe prazničnega cvetja tudi za druge priložnosti in jaz sem navdušena nad voščilnico, ki bi lahko bila tudi praznična in je prav, da si jo poslala v mojo galerijo, ker tam zelo paše. Kako bom imela jaz spet eno lepo zbirko voščilnic v svojem izzivu. Rada se vračam nazaj in vedno znova se čudim, kake lepotice ustvarjate.

    OdgovoriIzbriši
  2. ti si neverjetna z vsemi temi bleščicami in božičnimi zvezdami ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je tvoja bleščeča se praznična voščilnica, vsaka je lepša ... :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici!
    Želim ti lep skok v novo leto, v letu 2024 pa veliko zdravja, osebne sreče in prijetnega ustvarjalnega druženja ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, ker z zelo lepo bleščečo voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici, Vesele praznike in srečno novo leto!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si ustvarjala. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...