petek, 2. maj 2014

199.OBJAVA - MALO MEŠANO ZA VSE OKUSE

Današnja objava je 199. Naj bo malo drugačna od ostalih objav. Za vsakega se bo nekaj našlo:

1. SLADOKUSCI oz. KRUHOJEDCI (zeliščne - krompirjeve  štručke) ena med njimi je narejena tudi z  domačim čemaževim pestom

 




tretja slika - polni in zadovoljni želodci

Recept
- 1 kg bele moke,
- 2 suha kvasa,
- 5 dcl vode,
- 4 žlice olja,
- 260 g kuhanega pire krompirja (kuhaj brez soli),
- 2 žlički soli in
- 2 žlički sladkorja.

Štručke imajo 20 dag . Po zarezah so nafilane z zeliščnim maslom.   Pečem jih 20 minut na 190 stopinj C.


2. KRIŽČKANJE (je nastalo te dni na morju in je še v surovem stanju - kaj bo iz tega ??? kdo ve, še sama ne vem).Mogoče bi pa bil  srček moj logotip tega spletnega dnevnika???? Kaj mislite? ("BOLJ STAR BOLJ NOR")





3. ŠTRIKANJE (lotila sem se podložene štrikane dekice (ko bo končana jo sigurno objavim, zaenkrat pa samo 3 pari copatk )




4. MORJE za vse tiste, ki ste ostali za praznike doma. Da pa ne bo kdo mislil, da sem odšla na morski  dopust - jok brate - bil je delaven in to zelo zelo (dobro, da je večinoma padal dež). Samo 7 zunanjih teras je bilo potrebno prebeliti (dobro, da se imam za "umetnika" in ustvarjalca in mi to ni bilo težko ) in za sezono pripraviti 3 apartmaje. Kar se mene tiče se lahko turistična sezona začne takoj. Nekaj slikic narejenih, ko mi je uspelo iti na krajši sprehod ob obali in  ko je malo posijalo sonce:








Moj kaki vanilija lepo napreduje, pomaranča tudi, kaj bo pa s pridelkom bomo pa še videli.


pomaranča cveti in diši



Želim vam še lep preostanek podaljšanega praznika. Hvala za obisk, komentar. čao



6 komentarjev:

  1. fine kiflice!
    jako lijepe slikice imaš!

    OdgovoriIzbriši
  2. O pa res za vsakega nekaj.
    Kruh je videti slasten,
    križci so super in morje, palme,....o dopust kje si
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse si super naredila. In res za vsakega nekaj. Lepo se imej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, pa kdaj ti najdeš čas, da vse tole narediš pa še pleskaš poleg? Pridna si 100 na uro in hvala za recept :)! Srček pa je komot tvoj zaščitni znak -je čisto v tvojem stilu :).

    Ti pa zavidam morje, pa čeprav je bilo delavno.
    papa

    Ne-Ja

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja biram more defenitivno.Lijepe slikice.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Neverjetna si, kaj ti vse zmores. Hvala za recept, moram tole res probat.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...