petek, 16. maj 2014

ZAŽIGAM !!!!!-

Imam jo !!!!!! Mojo najnovejšo ustvarjalno igračo - PIROGRAF. Ker imam pri gasilkah malo vez , si to lahko privoščim (Ne-Ja saj boš prišla gasit, če slučajno zažgem kaj drugega, kot lesene šatulje?????) Upam, da to ne bo potrebno.

Že dolgo je bila želja, da bi žgala vzorce v leseno podlago (še ena želja je povezana z lesom, pa upam, da jo uresničim drugo leto). Od nekdaj me je fasciniral vonj  po dišečem gorljivem  lesu,  - uh, zvenim kot kakšen piromanček. Daleč od tega. Tisti, ki imate kamin doma, veste o čem govorim.

Pirografija ali pirogravura je umetnost okraševanja lesa ali drugih materialov z vžganimi vzorci preko segrete žice ali segretega predmeta. Lahko bi rekli da je pirografija neke vrste graviranje.

Izraz pirografija pomeni pisanje z ognjem, izvira pa iz Grčije, iz besed “pur”, kar pomeni ogenj in “graphos”, kar pomeni pisati.

S pirografijo lahko dosežemo veliko različnih odtenkov in oblik. Vse je odvisno od tega kakšno orodje oziroma konico uporabljamo, od temperature orodja, lahko pa tudi z različnimi pritiski in trajanjem držanja orodja na istem mestu dosežemo različne oblike, sence ali odtenke. Ko je izdelek končan, ga lahko tudi pobarvamo  in prelakiramo.

Ker sem totalno nenadarjena za risanje, si bo pač treba pomagati kako drugače - štampiljke, indigo papir, otroška pobarvanka,... (vrnila se bom v stare čase ).   Kar nekaj različnih konic je v kompletu, tako, da je delo zelo olajšano,  samo mirno roko moraš imeti.

Tole je moj prvi izdelek - škatlica, v kateri bodo ostale konice, tako da bodo vedno pri roki.





 
 
To je to za prvič a sigurno ne zadnjič. Lepo bodite in hvala za obisk.
čao






12 komentarjev:

  1. Oppa, še ena nova tehnika izpod tvojih rok. Veš da pridem, ti kar pokliči - če gre vse po planih bom tudi jaz v ekipi, ki se javlja v takih situacijah na telefon... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. čestitke za novo pridobitev. izdelek je pa super. jaz sem samo enkrat nekaj naredila v tej tehniki in sicer rožico - iris. je res super žgat. sicer pa moj sorodnik to na veliko počne, da meni ni treba. vidiš, imam izgovor.
    veliko lepega novega ustvarjanja.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. nikad nisam čula za to, ali baš sam sretna radi tebe što eto sad imaš i novu alatku, ti si baš svestrana i drago mi je da poznam tako kreativnu kao što si ti, pa makar i ovako virtualno..Puno te pozdravljam i želim puno divnih radova sa novom alatkom..lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako pa imamo malo piromanko ;) čudovito ti je uspela škatlica ;) čestitke, vsega kar se lotiš ti uspe ;))

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro ti tole zažigaš, še dobro , d aimaš veze pri gasilcih. Noro česa se ne lotiš :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti pa res nikdar ne nehaš presenečati :-) Milsim, da se boš super znašla s štampiljkami in ostalimi motivi in da nam boš v kratkem postregla s kakšnim zažganim izdelkom .-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, spet ena nova tehnika! Pa ti Mojca si neverjetna :-))
    Prava zažigalka si! Lepa rožica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow, pa ide to tebi. Svaka čast.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojca tvoja "ožgana" šatuljica :) :) je super!!! Ampak jaz poznam ta občutek in to tehniko - sem jo predlani uporabila na novoletnih voščilnicah. Delala sem sicer na furnirju in moraš biti previden, ker furnir je zelo tanek.
    Se že veselim tvojih novih "ožganih" objav :) :) Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  10. o ja zgleda super:)))) jaz pač ne znam:(..... ma se bom držala svojga foha kar pač obvladam hihi

    OdgovoriIzbriši
  11. Vedno nekaj novega in lepega pričarajo tvoji prsti. Zelo lepo si okrasila šatuljo. Lp

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...