sreda, 21. maj 2014

ENA POROČNA V ZLATU IN SREBRU

Čisto preprosta, z malo dodatki , ker že motiv - 2 goloba , ki držita zlata prstana povesta vse. Ker je križčkan motiv narejen v dveh barvah - zlata in srebrna - malo nenavadna kombinacija, če hočeš kombinirat še kakšno barvo - nobena  mi ni potegnila, zato sem se  odločila  za dva polovična srčka v zlati barvi.Ena polovica je narejena iz zlatih rožic, druga pa embosirana  z zlatim prahom na plastični šabloni, ki sem jo kupila pri Marini (Mavelu). Ker pa je bilo preveč pusto, sem vmes  dodala še nekaj zlatih rožic.

- Rayher dolg luknjač rožica,
- Heidi swapp plastična šablona (Mavelu)- srčki, zvezdice, krogci,
- emboss svinčnik Dual Pen,
- zlat emboss prah,
- zlat svilen trak,
- classic heart zlat papir,
- metallic stack srebrn papir,
- bombažna bela čipka,
- križni vbod golobček + 2 zlata prstana.




Ker pa je ta voščilnica narejena za izziv, bo pač romala v mapo - "enkrat za življenje rešit" ,  takrat bom ob strani (levi ali desni) dodala še besedilo.

Izzivi, na katere prijavljam izdelek:


1.http://izazoviislatkisi.blogspot.com/ /#34. - vjenčanje,

2.http://craft-alnica.blogspot.com/  #108.- maj, mesec ljubezni,




Vse dobro v tem tednu vam želim, hvala, ker me obiščete. čao










15 komentarjev:

  1. Super voščilnica še posebej pa golobčka. S tem je bilo kar nekaj dela
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. super voščilnica, krasno križkanje.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. eine wunderschöne Karte mit tollen Details..
    Danke für deine Teilnahme an der Challenge auf Kreativer Bastel Blog..

    LG, Katrin

    OdgovoriIzbriši
  4. Očitno imaš ti enega črnčka, ki ti čiča in križčka medtem ko ti delaš še vse dugo :)... Srebrno-zlata kombinacije je katastrofa z akombinirati še s čim drugim kot belo in samo sabo - imam tudi jaz te težave, ma ti si to super rešila in pokazala super simboliko v križčkih :).

    Pošiljam sonček in želim lep teden tudi tebi :)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si izdelala srček. Ideja z rožicami mi je všeč. Križkana golobčka pa sta zgodba za sebe :-) Zelo ljubek motiv. Celotna voščilnica mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepa. Super si sve kombinirala.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Superca je
    zelo mi je všeč preplet srebrne in zlate
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito si jo sestavila.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 108. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojca krasno si naredila voščilnico in golobčka sta 1A! Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  10. joj kolk lepo je izvezeno to mi je prov cortik:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo je lepa, Mojca :-))
    in všeč mi je sredinsko odpiranje! Vidim, da brez tvojih križkov pač ne gre!
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici in pri "Izazovih i Slatkiših" ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito, kako lepo nakrižkana golobčka.
    Hvala, da si z nami v 108. izzivu Craftalnice; Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepa, zanimiva, posebna. Prilika za oddat se bo pa že prišla. Si pa zelo vsestranska, res ti ni dolgčas:))
    LP
    Andreja

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasno voščilnico si ustvarila ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...