sobota, 24. maj 2014

OTROŠKA DEKICA DRUGIČ

Danes pa dajem na ogled drugo dekco za v voziček, za drugo hčerko. (pa naj še kdo reče, da nimam sreče v življenju (v dveh mesecih bom 2x babi). Maša ima črn otroški voziček, zato ni bilo nikakršnega problema pri niansi barve - sama sem imela v mislih belo-črno  kombinacijo z norveškim vzorcem, vendar se je Maša odločila za pastelno roza barvo. Mislim, da je prav izbrala.
 Izdelek je pa tule:

Spet se je svetloba igrala z mano. Tokrat je prva slika tista prava barva.





Tole je to, sedaj pa samo še čakamo,....... čao

10 komentarjev:

  1. Ma tudi ta je super - raje niti ne vprašam koliko ur si pustila tu notri :). Zagotovo boš fenomenalna babi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca čudovito barvo si izbrala za deko in krasen vzorec. Res si asica!!! In pridružujem se Jarnejinem komentarju: mega babi boš!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna dekica
    zelo lep vzorec
    lp Tamara
    none so pa itak zakon

    OdgovoriIzbriši
  4. Že kot pripravnica za babico si super! :-) Dekica je OH in VAU in ČUDOVITO, pa še kaj bi se našlo :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lijepa je dekica. Blago onima koji dolaze na svijet, imat će super baku.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. perfektno obe dekici:))))) bravo babi :) najlepsa stvar u zivljenju:)))) kar se tice spagetov ja zelena luc za torbico in se kaj drugega pazi samo na to da je kar tezak material:)

    OdgovoriIzbriši
  7. mojca, ti si res prava mojstrica vsega! joj, kako sem vesela in čestitke, da boš kar 2x babi. jaz sem čisto raznežena ob vnučki.
    dekici sta čudoviti.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna odejica - in čestitke za 2 x babi!

    OdgovoriIzbriši
  9. čUDOVITA ODEJICA IN SPOROČI VESELE NOVIČKE NE? ;-)

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...