četrtek, 16. januar 2014

MORJE - SONCE- DELFINI

Po takem vrstnem redu nekje, si jaz razlagam poletje. O, da bi že prišlo, da bom lahko jamrala, kako je vroče.

Voščilnico prijavljam na #25. izziv - Omiljena godišnja doba http://izazoviislatkisi.blogspot.com/.

 Moje je - danes recimo POLETJE. Križčkani delfin z dodatkom washi pisanega  traka.






Hvala za obisk. čao

8 komentarjev:

  1. Odličan rad, sviđa mi se ,
    sretno sa izazovom na slatkišima
    a i sretno sa nagradom kod mene :D
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz pa se cakam zimo :)) Rada imam prav vse letne case in zaenkrat mi morje se ne disi, zdaj bi mi pasalo, da bi mi skripalo pod nogami. Ampak tako kot cas bezi, bom tudi jaz ze kmalu razmisljala o morju in delfinih, kot je tale tvoj :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz bi malo snega, čerpav tale delfinček prav vabi nazaj na morje :).

    LP
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, kako je simpatičen tale tvoj delfinček! Lep okvirček si mu naredila :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz obožujem poletje :-))
    Tvoj delfinček je zelo lep; krasna izdelava!
    Hvala, ker se igraš z nami pri "Izazovi i Slatkiši"!

    OdgovoriIzbriši
  6. meni je glede zime, čisto ok takole kot je, ne maram snega. za naravo pa ni!
    čestitka je super, držim pesti, da ti prinese nagrado!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo križkanje. Hvala, ker se igraš z nami na Izazovi i sladkiši. Si bila precej pridna in obdelala praktično vse letne čase.
    Pozdravček, Keti

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...