četrtek, 9. januar 2014

ŠTUMFKI - MALO ZA ŠALO

Tile štumfki so zame, za ob večerih pred TV.  Naredila sem jih  iz ostankov melirane pinki volne in  cofkaste volne, ki je stara že .... celo stoletje in nikakor ni našla mesto na kakšni štrikariji.




Hi, hi, hi, manjkajo samo še kraguljčki  ki cingljajo, tako, da bodo vsi doma vedeli, kje se njihova mama nahaja. 

Hvala za obisk. lp

6 komentarjev:

  1. Zanimivo, sploh tale cofkasta volna. Kraguljčki bi bili odveč :P.

    LP,
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  2. wauuuuuuuuuuuu, prav super so! res si univerzalna! vsa pohvala.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. H aha ha točno to sem pomislila - kraguljčki :-) Jaz sem tudi onogavičena pred TV in ponavadi še potem ko grem spat si jih ne dam dol, če mi je takoooo toploooo in lepooo :-)

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...