nedelja, 26. januar 2014

ZELENO - TO JE NASTALO!!!

104 kvadratki - 52 na vsako stran. Pravilna rešitev je obleka - tunika za po kopalkah. Mogoče ni primerna objava, ko je zunaj en kup snega -  ampak, kdo bo pa čakal do poletja !!!

Tule še surova s polno štriki in nezašita. Je pa čisto preprosta za naredit, največ posla se mi zdi, da sem imela s šivanjem in odstranjevanjem dodatnih nitk (teh ni in ni hotelo zmanjkat) Pri strani - na bokih sem pustila razporek (zadnja dva kvadratka). Dodajam še vzorec, tako da se lahko še katera loti tega dela.







To bi bilo to. Hvala za obisk. čao

14 komentarjev:

  1. Čudovita tunika! Ampak, bila sem prepričana, da bo nastalo pregrinjalo :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ni škoda take stvari za pregrinjalo. Potem se pa valjaš po njem!!! čao

      Izbriši
  2. eto završila si i baš ti je lijepo ispala, bez obzira na snijeg ne smije nas kočiti u našim radovima :D
    lp Klaudija

    OdgovoriIzbriši
  3. WAW super tunika. Ma veš da jo je škoda za čez slane kopalke...

    papa
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  4. wauuuuuuuuuuuuuu, super. krasna tunika. sem pa jaz mislila, da bo eno tako veliko šal-ogrinjalo preko oblekice brez rokav. ampak tunika ni slaba ideja!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Wauu, tunika, bravo jaz.
    Prekrasna je. Tako lepe izdelke je potrebno pokazati in plaža ter večerni sprehodi ...so idealna priložnost.

    Res je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  6. Koncala si ze??? Neverjetno. Super zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  7. Neee, ne za čez kopalke zdaj za čez kakšno majčko..noro dobro izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem rekla, da bo nastalo nekaj prečudovitega!

    OdgovoriIzbriši
  9. Nominirala sem te za Liebster blog award, zato pokukja k meni.
    Lep dan še naprej :)

    papa
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  10. Čakaj a nisi rekla, da upaš da bo to končano do poletja???:) Ti pa si jo že naredila :) Zelo dobro pridna nikaj. Mislim, da ti bodo dekleta na plaži kar zavidala. Hvala za vzorček.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  11. Uauuuu, kaj takega! Čudovita tunika!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja kr hud komad je ratal....bom tudi jaz kej takega nardila letos bom mal več na morju:)....

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...