sreda, 8. april 2015

TUTORIAL - NAJLON ROŽICE

Dečva ...na TVOJO  prošnjo, kako nastajajo najlon rožice, sem vse takoj vrgla z rok in začela.....

Pripomočki so:
- žica št. 0,80mm za obrobo kroga,
- žico št. 0,30mm (najtanjša)  pa za povezovanje listkov in pestičev skupaj (nekatere to delajo s sukancem, se mi pa zdi, da je lažje z žico, ker lahko bolj tesno zvijaš, ko ti zmanjka je ni potrebno  vezat)
- kosi najlonk različnih barv
- palčke za ražnjiče
- perlice za pestič (lahko že kupljene), meni osebno so bolj všeč perlice, ker lahko porabiš ostanke, pa še barve lažje prilagajaš)
- v sredini je zvonček in labela..na te okrogline sem zvijala žico
- klešče za žico (lahko pa tudi s škarjami, samo ne s šiviljskimi, ker jih je škoda)
- zelen trak, ki je na spodnjem delu malo lepljiv (lepotna obroba stebla)


Vsak kos žičke (0,80mm) naviješ okoli  okroglega predmeta (spet je odvisno kakšno velikost želiš), spodnji del sesukaš, da stoji lepo skupaj. Narediš  najmanj 4 male in 5 velikih krogov. Če pa hočeš veliko, bolj bogato rožico pa več....tole je potem samo še igranje in verjemite, da domišljija dela 100 na uro.

Sedaj je potrebno vsak krog obleči v najlonko. Nareži na kvadrate. Kar se velikosti tiče, je težko napisati, najbolje je, da postaviš blago pod krog, upoštevaš, da se najlon blago razvleče, da mora biti na listku nategnjeno in  da se lepo vidi skozi. Da se v sredini naredijo "žile" sem vsak listek še enkrat malo zasukalala (ko je bil najlon že napet) in šele nato zvezala s tanko žico.


Na vrsti je pestič. Na tanko (0,30mm) žico sem nanizala perlice, prepolovila, zasukala in evo ga...število je spet odvisno, najmanj 5 pa je vsekakor, da tudi pestiči pridejo do izraza. 


Palčka za ražnjiče na katero "namontiraš" vse pestiče, zaviješ z tanko žico, da vse utrdiš (tukaj pa odrežeš že malo več žice (70, 80 cm), ker jo boš potrebovala, ko boš začela dodajati  male in nato velike cvetne liste).




Vsak oblečen listek utrdim z žico (1x ovijem ), dodam naslednji list in spet ovijem žico....vse do zadnjega lista, to pa zato, da je res vse utrjeno, ker potem lahko brez skrbi  še dodatno oblikuješ vsak list posebej.


Na koncu samo še oviješ z zelenim trakom za rože.




Največji problem pri vsem tem so najlonke v različnih barvah. Nikjer jih ne dobiš, razen vijola in roza na otroškem oddelku) . Za liste rabim tudi zeleno, pa je to samo pobožna želja. 

Rešitev je ...več glav več ve, če je pa ta glava  že v  penziji in je še ustvarjalna, potem pa moraš verjeti in poizkusiti .....skratka  Andreja  je rekla.... bele pobarvaj  z barvo za svilo!!!!

 Ker sem pred leti tudi to počela (le kaj jaz še nisem delala????) in imam vse možne barve (a bejš, res, ne morem verjeti???) (splesnele še niso, čeprav je tega že 5 let) sem poizkusila tudi to. Uspelo je, se že suši, samo še utrditi jo moram z likalnikom. Andreja hvala lepa. Pa naj še kdo reče, da smo stari za odstrel in da nismo več koristni!!!!

Upam, da sem bila dovolj razumljiva, če pa ne, pa si oglejte še ta  video, na katerem je listek iz sesukane žice. Hvala, ker ste zdržali do konca. Uživajte. čao 


11 komentarjev:

  1. Šjora ma ti si zlata - HVALA!!!!!!!! Še odbro, da sem zinila in imam sedaj delo, ker nimam več izgovora. Drugače je sošolka najlonke barvala tudi z barvo za tekstil - je imela v tej tehniki narejne naprsne šopke za svate na poroki. V glavnem več glav več ve in zopet se je izkazalo da razturaš na celi črti :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Dober tutorial, kaj naj napišem še, razturaš. Lepa rožica.

    OdgovoriIzbriši
  3. aaaaaaaa, no zdaj pa mi je jasno kako to nastane. Tutorial je zelo nazoren in povsem jasen. Hvala in tale cvet je tudi čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, hvala za tale navodila. Zelo si se potrudila in vse nazorno pokazala. Cvet je čudovit. :-)) Saj veš, da z leti pridejo tudi izkušnje in modrost. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican tut, predivna ruza.:)Hvala za tut.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Ah, bejž. Takole se to dela? Jaz sem si čist drugače predstavljala. Super predstavitev in lepa rožica.

    OdgovoriIzbriši
  7. O madonca Mojca,:), to pa je prikaz in vse čestitke in hvala, da si se tega lotila. Kdaj in kje imaš delavnice:), bi se lahko še malo družle. Skratka, to si naredila super nobel in res so lepe in me veseli, da tudi tastari lahko kaj prispevamo. En lep pozdravček in veliko cvetja ti želim:)), Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  8. O, MOjca, pridna! Lepa navodila si pripravila, zelo prijazno od tebe. Tebi vse tako fajna rata, da bi si človek mislil, da je ćisto 'izi', pa se mi zdi, da kar rabiš eno goro potrpljenja. Res si spretna :) Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ideja in zelo dobra razlaga,bom morala enkrat probati.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo!Zanima me kako naredite zelene liste ne cvet.Naprimer pri orhidejah.Lepo pozdravljeni Hvala

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...