petek, 8. junij 2018

DEKCA 1.

Zadnje čase sem v kvačkariji....saj veste, ko te hudič obsede, ne nehaš in ne nehaš...tako približno zgleda sedaj pri meni. Nastale so že dve dekci (eno moram še podložit), za tole pa ni nobene potrebe po flaneli, ker je volna tako enkratna, da ni čudno da jo prodajajo v trgovini z imenom Huda volna .....res je hudo HUDA. Vzorec je školjkast...ga tudi prilagam, če bo katero zamikalo.
 
Rožice so narejene po temle vzorcu...
 
 


V vsaki rožici je prišit gumb z dojenčkom (mislim, da sem jih enkrat kupila v Ustvarjalnem dotiku )


Uživajte v vikendu.

8 komentarjev:

  1. Svetovno :-D . Babi tole so pa super barve in zeloooo cart rožice z gumbki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu, tole je pa res prelepa dekica. Krasen vzorec in barve...tele rožice, v katerih tako prijetno počivajo drobceni dojenčki, so pa pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  3. Navdušena sem nad dekco. Zmagajo pa dojenčki :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vesela sem, da kvačkaš. Dekca je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  5. Huda volna, huda dekca in huda Mojca :) Dekca je čudovita. Očitno bo tudi huda zima, da tako hitiš :)

    OdgovoriIzbriši
  6. aaa nora kombinacija barv...čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem že kdaj rekla, da si zakon babi? :-)) Čudovita odejica. Krasno si jo okrasila z rožicami in ljubkimi gumbi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca ti si čisto ta prava babica! Čudovita je tvoja dekica in rožice tako nežno luštne. Veliko užitka ob kvačkanju ti želim....

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...