sreda, 13. junij 2018

SIVKA

Še malo pa se bodo odprli vsi cvetovi .....dišijo pa že. Tale je bila narejena za posebno damo, ki obožuje sivko prav tako kot jaz.
 
 
Sivka je šablona od "Najlepšega para", zato gre v galerijo  JUNIJ 2018.
 Lep dan vam želim.

9 komentarjev:

  1. O, kako je lepa! Krasno ozadje in super postavitev. Mojo sivko pa letos tolče toča dan za dnem... :-( No, vsaj iz papirja jo lahko naredim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri nas so se tudi že odprli prvi dišeči cvetovi, na majhnem grmu, ki smo ga lansko leto zasadili. Čakam, da se razraste in bo pava dišeča preproga. Mi pa tudi že diši v prvem poletnem šopku. :) Tvoje pa verjamem, da krasno dišijo tudi na nežni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Danes sem pa aktivna:))) - saj ne morem verjeti, da sem se vsedla za računalnik. In tako sem tudi tukaj zagledala tvojo dišečo lepotico, ki si ji prav lepo "podtaknila" dodatek in vse skupaj spravila v lepo celoto na super ozadju. Bodi lepo, jaz zmrzujem zato le prosiva tam zgoraj, da nam da na morju toploto:). Se kmalu vidiva, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovno si spedenala tole sivko. Res je TOP voščilnica pa še tekst paše kot "ata na mamamo" :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pri meni tudi že cveti in diši. Lepo si napackala ozadje in dodala dišeče cvetove. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je tvoja voščilnica s sivko Mojca. Barve so pastelno nežne in postavitev lepa. Sivka je v mojem vrtu že odprta in in na njej se pase veliko čmrljev in čebel. In jaz tudi...

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite barve so se s sivke prelile še na ozadje. Fantastično si skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  8. No, ta posebna "dama" sem jaz srečnica, ki se trenutno toliko ukvarja s sivko, da za papirčkanje in računalnik nima nič časa. Bila pa sem seveda navdušena nad prejeto voščilnico, ki pa je imela še tak lep dodatek za okrog vratu. Zadela si v nulo. Hvala.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...