sreda, 19. september 2018

GERBERA V SLIKI

...in to vsaj parkrat večjem formatu kot je prava gerbera. Slika je na platnu 30x 30cm, sama gerbera pa je v velikosti 23x23cm... (nisem uporabila zunanjih cvetnih listkov, ker bi drugače merila 29x29cm in bi prekrila celotno platno).

Pri tem izdelku sem uporabila  samo Sizzix:

- šablono gerbera št. 662396
- šablono vejica zelenja št. 656212
- šablono nazobčani krogi št. 660022 in 657552
- štampiljko (+embosing) št. 657766

Ostali dodatki pa so bili: distressi, ink spreji, pasta, bela tempera, zlate mini perle in 3D lak.




 
Izziv:
1. Craft-alnica - *220....barve jeseni

Hvala za vaš obisk!!!


8 komentarjev:

  1. WoW, navdušena. In totalno presenečena nad velikostjo. Krasno si uporabila Sizzix šablone in hvala, ker sodeluješ tudi na našem FB izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja gerbera je kot eno sonce!!!!! Lepo! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja Mojca, pa tole zgleda originalno :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. uu noro, prav lepo si se tole spomnila. Lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo krasna je, kot prava.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo idejno! Čudovita gerbera res pritegne oko.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si ujela barve jeseni :-)) Všeč mi je tvoja velika gerbara.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...