sreda, 12. september 2018

RUTA-ŠAL 3x

Se mi zdi, da mi gre kvačkarija zadnje čase hitreje od rok kot pa papirčkanje (manj pripomočkov)...
 




 
 


 
Tale je bila pa že prikazana na moji FB strani...tule pa še ne.

 
 
 
 
Lepo sredo vam želim.
 
 
 

10 komentarjev:

  1. Vse tri so zelo lepih barv. Včasih mi je prav žal, ker ne znam kvačkati. Ampak, le kdaj bi utegnila še to početi! :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo in hvala da delite z nami. Super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Šjora toel si pa mojstrsko skvačkala. Kdaj tebi to vse uspe? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo so lepi. Pa kar tri si nakvačkala. Le kako ti uspe tako hitro? Meni gre veliko počasneje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi, hi, jaz tudi letos nekaj kvačkam, samo še zdaleč ne tako hitro kot ti. Sem fullll vesela da si objavila načrt. Čudovite rute-šale si nakvačkala, eden je lepši od drugega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse 3 rute-šali so lepi in bi bili za uporabit.
    Pridna si
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepe rute, Predvsem sem se zapiknila v prvo. Odločam se da bi probala naredit pa me zanima kolko preje gre v eno ruto ( vem da je to odvisno tudi od vzorca) ampak približno. Gledala sem prejo 200g bombaž 800m. Najlepše se zahvaljujem za odgovor.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...