torek, 25. september 2018

VLOŽENA JABOLKA

...takoj pripravljena za jabolčni zavitek ali pito. Recept je easy kot pasulj... , sama ga uporabljam že vrsto let, zato je 100% preverjen.

Gre pa takole: na maslu prepražim drobtine, dodam naribana jabolka, sladkor in nekaj časa dušim (kot da bi pripravljala maso in jo takoj dala v štrudelj)...proti koncu dodam še cimet.
Kozarce predhodno operem, jih dam  za nekaj minut v 100 stopinj vročo  pečico. Vročo maso polnim v vroče kozarce (do vrha), zaprem, nato pa kozarce  še za 20 minut pasteriliziram (v posodo dam kozarce, do 3/4 lonec napolnim z vodo...vre približno 20 minut).....Hladijo se kar v tej vodi, nato pa v klet.
Prvih 5 litrov je že....


Pa lep dan vam želim....

12 komentarjev:

  1. Ok, to pa prvič vidim/slišim. Ideja je svetovna :-D . Koliko časa pa stoji tale mešanica?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojla….tudi 1 leto….preverjeno (ker sem pozabila da imam)…odprla in je bilo tako kot tisti dan ko sem vložila. Podobno kot pri marmeladah.

      Izbriši
  2. O, to pa še nisem slišala. Za čežano vem, da se lahko vlaga. Sicer ne pražim jabolk za v štrudl, mi damo kar sveže naribana, je pa to super način, da ohraniš jabolka.

    OdgovoriIzbriši
  3. u čudovita ideja, bom uporabila, ko jabolka dozorijo :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, ta tvoj recept sem občudovala že na fb-ju. Super. Verjamem da je zelo okusno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Najprej sem bila čisto navdušena nad tvojo idejo, saj je jabolk letos res obilo. Ko pa sem v nadaljevanju razmišljala o lupljenju in ribanju jabolk, sem ugotovila, da sem sama bolj za pripravo sestavin za enkratno uporabo (pa še takrat lupljenje in ribanje če se le da prepustim komu drugemu ;-)
    Uživaj v sadovih svojega dela, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. i tried this filled apples pie. i like it very much. keep it up.tech talk

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...