torek, 27. november 2018

11. naloga

....in s tem tudi zadnja v mojem šolskem letu ...."Knjižno kazalo ali mavrica??"...pri meni je oboje. Mavrica in napis sta od Tine , zato gre izdelek tudi v galerijo  november 2018 "Najlepši par".


6. razred mi je dal kar nekaj dodatnih idej + 14 novoletnih voščilnic.....Hvala Tina , hvala Vladka . Zabavno se je bilo igrati z vama ....7.razred 2019-2020....se že grebem za mizo in stol!!!!!

Izzivi:
1. MŠPU - 11. naloga....knjižno kazalo ali mavrica

Lep dan želim.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
1. naloga - 3D voščilnica (Tina) ❤️❤️
2. naloga - povezana zunanjost in notranjost (Vladka) ❤️
3. naloga -  voščilnica s posebnim odpiranjem (Tina) ❤️
4. naloga - zvezda tresočka (Tina) ❤️
5. naloga  - preprostejša tresoča zvezda (Tina)❤️
6. naloga - zvezde (Vladka)❤️
7. naloga - knjižno kazalo + darilna voščilnica (Tina) ❤️
8. naloga - osrednji motiv v krogu (Vladka) ❤️
9. naloga - 3D učinek z mos gumo in lepilnim trakom, vrvica (Tina )❤️ ❤️
10.naloga - božični okrasek (Vladka )❤️
11. naloga - knjižno kazalo na voščilnici ali mavrica (Tina )❤️
12. naloga - dekorirane sladke pozornosti (Tina )❤️

6 komentarjev:

  1. Mojca ti si carica, ki je berjetno prva naredila vse domače naloge :-D . Verjamem, da ti bosta Tina in Vladka z navdušenjem predali letošnje spričevalo :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam za opravljen razred :) Prav gotovo bo v spričevalu zasijala petica.
    Lepo in razigrano knjižno kazalo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si skombinirala kjižno kazalo. Vse čestitke za uspešno zaključen letnik. Po mojem boš naslednje leto lahko spet sedela v prvi klopi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse naloge opravljene in nekatere celo večkrat. Bravo Mojca! Mislim, da si edina, ki ji je to uspelo.
    Lepo mavrično kazalo.
    Na 7.r. pa še kar malo počakaj :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Enkrat bom prišla k tebi v šolo, da me naučiš organizacije, Moj poklon za vse opravljene naloge. Tudi to kazalo mi je nadvse všeč.

    OdgovoriIzbriši

EUROPA DONNA 3.del

 Šablonce in štampiljke so lanska kolekcija  Najlepšega para  ... Izzivi: 1.  Craft-alnica  - *369.izziv - roza pentlja 2.  Najlepši par  - ...